Watches of the British Royal Family
Royals have specific choices when it comes to fashion, and they hold the wristwatch with high regard. Check out the watches of the British Royal Family.
www.swisswatchexpo.com
www.swisswatchexpo.com
Ikke støtt - krenket!Hver gang jeg leser om noen som blir støtt av at krompen bruker digital-klokka si så blir jeg sånn "oh noes!!!!" også tenker jeg "dette går over".
Watch Idiot Savant.WIS? Er forholdsvis ny her ;p
Oversikten manglet noen godbiter som:![]()
Watches of the British Royal Family
Royals have specific choices when it comes to fashion, and they hold the wristwatch with high regard. Check out the watches of the British Royal Family.www.swisswatchexpo.com
Ingen WIS hyller noe sånt. Da kan man fjerne både W og S.
Var jeg som kjøpte denHar den fortsatt og har vært veldig fornøyd med den. Er den modellen av U-boat som ser best ut etter min mening
www.tidssonen.no
Trist å lese om. Kanskje det er litt naivt av meg, men jeg tror egentlig ikke jeg ville følt meg så mye mindre trygg i Tokyo etter et ran av en slik karakter. For jeg kan knapt tenke meg et sted på kloden hvor jeg føler meg tryggere på gaten, tross omgitt av så mange mennesker.
Føler at disse brutale overfallene av privatpersoner som vi ser andre steder i verden, er en langt grovere og mer skremmende form for kriminalitet. Har inntrykk av at det krever litt andre mennesker, med en litt annen tankegang, som ikke er så veldig vanlig i det japanske samfunnet.
www.tidssonen.no