Glashütte Original-tråden

...eller:

glashutte-panomaticlunar-green-cover_crop_w1396_h781_1396x781.jpg


glashutte-dial.jpg


glashutte-pano.jpg
 
Denne synes jeg faktisk er finest i hvit. Får frem alle detaljer best. Sjekket den ut på Thune og der kunne de fortelle om servicekost på 17-20k. Synes det var pricey, men kan være månefasen drar opp en del.
 
Denne synes jeg faktisk er finest i hvit. Får frem alle detaljer best. Sjekket den ut på Thune og der kunne de fortelle om servicekost på 17-20k. Synes det var pricey, men kan være månefasen drar opp en del.
Det var voldsomt. Jeg har sjekket servicekostnader på min Senator (nye urverket) med månefase, det lå på nivå med hva jeg har betalt på Breitlingen og Omegaen.
 
Det var voldsomt. Jeg har sjekket servicekostnader på min Senator (nye urverket) med månefase, det lå på nivå med hva jeg har betalt på Breitlingen og Omegaen.
Ja, jeg synes også det var voldsomt. Men har ingen erfaring med merket fra tidligere så hadde ingen grunn til å utfordre på det. PanoReserve skulle ha noe mindre, fra 13-15k.
 
Jag tror du fått lite fel uppgifter. Här kan du ladda ner service prislistan.

GO Serviceprislista
Se der ja. Ja, da har jeg definitivt fått feil opplysninger. Når jeg skulle se på Glashütte hentet til og med betjeningen frem en med ekstra kompetanse på merket, en hyggelig ung fyr. Men ser jo at det kanskje skortet litt på kunnskaper allikevel.

Takk for info og at du rettet opp i feilinformasjon fra meg :)
 
Se der ja. Ja, da har jeg definitivt fått feil opplysninger. Når jeg skulle se på Glashütte hentet til og med betjeningen frem en med ekstra kompetanse på merket, en hyggelig ung fyr. Men ser jo at det kanskje skortet litt på kunnskaper allikevel.

Takk for info og at du rettet opp i feilinformasjon fra meg :)

Great. Faktum är att GO har riktigt hyggliga priser på servicen kontra priset på klockan.

Lycka till med köpet.
 
  • Liker
Reaksjoner: hbf
Yes, et vakkert ur er blitt skjønnere. Spennende å se hvordan den ligger an på lanken, med remfeste til 42-hus og bezel på 44. Fin bakfra