Glashütte Original-tråden

Jeg opplever størrelsen spot on på mitt 19cm håndledd. Men om sant skal sies, er det absolutt en rørslig klokke.
SUB er for spinkel for meg, tenker "junior" SeaQ blir ganske lik.

Takk, den ser absolutt en del større ut enn eksempelvis Sub på bilder.

Er ikke fremmed for litt større klokker, får prøve en hos Thune. Frykten er at konklusjonen blir at «junior» SeaQ skulle hatt panorama dato :mrgreen:
 
  • Liker
Reaksjoner: Session88

Anbefaler å lese denne om Glashütte sin skiveproduksjon.
Flott artikkel! Anbefaler også å høre episoden Fratello gjorde om PML med grønn skive, der de snakker mye om produksjonen. Disse tingene viser hvor undervurdert GO er. Har man mulighet burde man ta turen innom Thune for å se på hvor fantastiske disse klokkene er live.
 
Hei!

Jeg sikler på en panomatic lunar. Hva må jeg forvente å betale for en slik brukt? både gull og stål er interessant.

er noe slikt normalt her på berget? (gull til ~90)


Stål har blitt omsatt en del ganger på berget for ca 60-65.000 for en ca 6-7 år gammel modell.

Den i gull du linker til er ganske gammel og ikke like fin som de nyere «faceliftene».
Gull ligger vel på ca dobbel pris av stål ny, så jeg vil anta 120.000 for en godt brukt i gull og 140.000 for en av nyere dato.

Begge variantene er nydelige, og lykke til på jakten.
 
Er det noen som har kjennskap til denne: Karree Perpetual, 35 mm og ca. 12,5 mm tykk så vidt jeg vet. Likte det kompakte designet og lettlest dato.
Karree perp.jpg
 
Spennende.
Kan se ut som en Seaq 39.5 i rosegull? Denne varianten finnes vel kun med Panorama dato i dag.
 
Spennende.
Kan se ut som en Seaq 39.5 i rosegull? Denne varianten finnes vel kun med Panorama dato i dag.

Mitt håp er 39,5 men med applikerte indekser som på din blå. Det hadde vært perfekt! Da blir iallefall et par andre klokkekjøp utsatt/kansellert for min del...!

edit: av videoen på insta og fargefilter der, så er det nok rosegull som du sier...
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: havarduf