KentOve
Reaksjoner
2.459

Medlem
Sist sett

Siste aktivitet Innlegg Om

    • KentOve
      KentOve reagerte på innlegget til Loevhagen i Tudor-tråden. Elsker Elsker
    • KentOve
      KentOve reagerte på innlegget til Olsen64 i Blancpain-tråden. Liker Liker
      denne skiven er levende….
    • KentOve
      KentOve reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Liker Liker
    • KentOve
      KentOve reagerte på innlegget til Klokkegutt i Vis oss din Rolex GMT. Elsker Elsker
    • KentOve
      KentOve svarte på tråden Island of Watches.
      DEL 2: Så videre til del 2 - grunnen til at jeg satte av flere timer hos VC. Årets beste nyhet fra hele Watches and Wonders. Overseas...
      • vc2.jpg
      • vc8.jpg
      • vc7.jpg
      • vc4.jpg
    • KentOve
      KentOve svarte på tråden Island of Watches.
      Vacheron Constantin i København. DEL 1: VC åpnet boutique i København i fjor. Ett av mine absolutte favoritt merker måtte da...
      • vc.jpg
      • vc1.jpg
      • vc3.jpg
      • vc5.jpg
      • vc6.jpg
    • KentOve
      KentOve reagerte på innlegget til Ckirkemo i Zenith-tråden. Liker Liker
    • KentOve
      KentOve svarte på tråden Island of Watches.
      Fortsatt bildedrypp fra København. Jeg er en av de som mener at "John Mayer 2.0" er bedre enn den orginale. Speedmaster 321. Meldte...
      • 6.jpg
      • 5.jpg
    • KentOve
      KentOve reagerte på innlegget til Ckirkemo i Zenith-tråden. Liker Liker
    • KentOve
      Rett og slett en veldig bra klokke!
      • Exp.jpg
    • KentOve
      KentOve reagerte på innlegget til Ckirkemo i Zenith-tråden. Liker Liker
      Fikk min først Zenith i dag. Har vurdert denne modellen i mange år. Endelig fant en veien til meg :D
    • KentOve
      KentOve svarte på tråden Island of Watches.
      Det ble tid til å prøve noen nyheter fra årets Watches and Wonders i København. Rolex Datejust 41 med "Green Ombré" skive. Cartier...
      • 1.jpg
      • 2.jpg
      • 3.jpg
      • 4.jpg
    • KentOve
      KentOve reagerte på innlegget til Grendel i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
      Jeg har en greie med at PO skal være orange.... 8- )
    • KentOve
      KentOve reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Elsker Elsker
      Men når det kommer til den oransje, er den kun det. Oransje. Uansett lys. .
    • KentOve
      KentOve reagerte på innlegget til Sindregb i Tidssonen verden rundt. Elsker Elsker
      Ho Chi Minh
  • Laster inn…
  • Laster inn…