Da ble det jaggu litt action på Monza, og litt jobb til dommerne hehe
Hadde vært morsomt med dobbelt McLaren til slutt!

Hadde vært morsomt med dobbelt McLaren til slutt!
Jeg er helt uenig. I såfall skulle Hamilton hatt samme straff på Silverstone.Meget underholdende løp i dag, i dag ser man virkelig at bane har mye å si for underholdningsverdien.
Syntes for øvrig det er helt ok at Verstappen får straff i smellen med Hamilton.
Hamilton fikk straff etter episoden på silverstone. 10 sek. tidsstraff utgjør vel nogenlunde det samme som 3 plasser i griden vil jeg tro.Jeg er helt uenig. I såfall skulle Hamilton hatt samme straff på Silverstone.
10s straff i et løp hovedmotstanderen er ute av (på grunn av deg), er en vesentlig mildere straff enn 3 plasser i neste løp.Hamilton fikk straff etter episoden på silverstone. 10 sek. tidsstraff utgjør vel nogenlunde det samme som 3 plasser i griden vil jeg tro.
Vi får være enige om å være uenige10s straff i et løp hovedmotstanderen er ute av (på grunn av deg), er en vesentlig mildere straff enn 3 plasser i neste løp.
Så jeg må nesten være uenig med deg der også![]()
Jepp, helt enigVi får være enige om å være uenige![]()
Det blir i drøyeste lagetJepp, helt enig
Ser folk på andre fora som går helt bananas.
Var en på Formel 1-gruppa på facebook som skrev han var skuffet over at Ham ikke døde i ulykken.
Mange Formel 1- "fans" som virkelig ikke er gode i hodet!
En god del av det er kanskje god gammeldags rasisme?Det blir i drøyeste lagetkan ikke skjønne hatet rettet mot Hamilton egentlig, kan liksom ikke huske at det var sånn med Schumacher og andre på hans nivå. Er det bare misunnelse som driver hatet? Har ikke fulgt med på Formel 1 mer enn et par år så mulig det er noe bakover i tid jeg ikke har fått med meg. Uansett er han jo en superb fører.
Mange idioter som ikke skulle fått skrevet på Facebook!Det blir i drøyeste lagetkan ikke skjønne hatet rettet mot Hamilton egentlig, kan liksom ikke huske at det var sånn med Schumacher og andre på hans nivå. Er det bare misunnelse som driver hatet? Har ikke fulgt med på Formel 1 mer enn et par år så mulig det er noe bakover i tid jeg ikke har fått med meg. Uansett er han jo en superb fører.
Det blir i drøyeste lagetkan ikke skjønne hatet rettet mot Hamilton egentlig, kan liksom ikke huske at det var sånn med Schumacher og andre på hans nivå. Er det bare misunnelse som driver hatet? Har ikke fulgt med på Formel 1 mer enn et par år så mulig det er noe bakover i tid jeg ikke har fått med meg. Uansett er han jo en superb fører.