Formel 1

Morsom utvikling (for en Ver/RBR-fan). Først kjører Bottas langt under deltatiden for å hindre Max, deretter rødflagges løpet i det Max ligger på 1. plass, noe som betyr at han kan bytte dekk. Jeg er ikke kjempefan av den regelen, men Hamilton har hatt fordel av det et par ganger tidligere, så det får gå fint. Den kan godt skrotes til neste sesong, da.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalse
Hva er det løpsledelsen tenker på?! Jula kom tidlig til Red Bull i år...

Det tar en stund å reparere barrierene, i tillegg til at det krever en del maskineri. Vil heller ha så mange som mulig av de 50 rundene enn å ha f.eks. 10 av de bak safety car. Safety car blir det uansett nok av i dag.
 
Det tar en stund å reparere barrierene, i tillegg til at det krever en del maskineri. Vil heller ha så mange som mulig av de 50 rundene enn å ha f.eks. 10 av de bak safety car. Safety car blir det uansett nok av i dag.
En sliten Izusu D-max og en japse-suv er vel ikke akkurat en del maskineri? ;)
 
Så tok alt en ny vending igjen med Ocon i front.
Gud og gøy for publikum!
 
Lagt opp så ekstremt bra for det siste løpet nå, dette er den beste sesongen jeg har sett
 
Det er nesten utrolig hvordan det alltid skjer. To sammenstøt i dag, og tilsynelatende null problemer.

Er nesten som om bilen til Mercedes er laget av noe annet. Imponerende, og konstruktørtittelen (som er så godt som deres) er fullt fortjent. Alle Mercedeser fra 2014 til i dag kunne ha fått plass på en toppliste over de beste Formel 1-bilene gjennom tidene.
 
  • Liker
Reaksjoner: Canuck og Hvalse
Blir utrolig spennende å se om hendelsene mellom Max og Ham får noen videre etterspill. Tror Max har en god mulighet til å vinne neste uke. Kanskje er han til og med er favoritt, om han klarer å holde hodet kaldt… Selv så krysser jeg fingrene for at Ham tar sin åttende tittel. Neste år blir uansett mye, sannsynligvis, snudd på hodet
 
  • Liker
Reaksjoner: Utinaturen
Både Hamilton og Verstappen måtte møte hos dommerne i kveld. Utfallet av avgjørelsen kan i ytterste konsekvens avgjøre mesterskapet.