Formel 1

Gøy for sporten med Verstappen. Hamilton og Mercedes har vært for dominerende de siste årene slik at det nesten ikke har vært gøy.
Litt synd i teamsammendraget at Perez har rotet det så til de siste rundene.
 
  • Liker
Reaksjoner: MINUTE_REPEATER
Skulle vært moro med Dennis Hauger ved siden av Bottas i Alfa for å sjekke potensiale.
(Det å gå gradene i motorsport mener jeg er tull. Har man det så har man det ref Kimi og Max. Husk at også Hartmann var bare 20 da han ble plassert bak spaken på en 109. Dagens F1-biler er som elektriske gressklippere i forhold til 109'ern)
 
Skulle vært moro med Dennis Hauger ved siden av Bottas i Alfa for å sjekke potensiale.
(Det å gå gradene i motorsport mener jeg er tull. Har man det så har man det ref Kimi og Max. Husk at også Hartmann var bare 20 da han ble plassert bak spaken på en 109. Dagens F1-biler er som elektriske gressklippere i forhold til 109'ern)

Ryktes vel at Albon skal inn et sted også? Hvem forsvinner neste sesong i tillegg til Raikonnen? Tsenuda?
 
Tsunoda er bekreftet sammen med Gastly for Alpha Tauri til neste år også. Er bare Kimi som er bekreftet ferdig til neste år, men enda ikke bestemt hvem som skal kjøre med Bottas i Alfa Romeo til neste år. Også usikkert med Williams, men ryktes om Albon sammen med Latifi.
 
  • Liker
Reaksjoner: Labbos
Very lucky
IMG_20210912_170749.jpg
IMG_20210912_170713.jpg
 
Gøy med en shoey i dag, lenge siden sist :) Og deilig med en sesong der det er så tett i toppen, for en spenning!
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Meget underholdende løp i dag, i dag ser man virkelig at bane har mye å si for underholdningsverdien.

Syntes for øvrig det er helt ok at Verstappen får straff i smellen med Hamilton.
 
  • Liker
Reaksjoner: Torf, OBJ og Heftos
Hamilton fikk straff etter episoden på silverstone. 10 sek. tidsstraff utgjør vel nogenlunde det samme som 3 plasser i griden vil jeg tro.
10s straff i et løp hovedmotstanderen er ute av (på grunn av deg), er en vesentlig mildere straff enn 3 plasser i neste løp.

Så jeg må nesten være uenig med deg der også :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan