Formel 1

Vi får være enige om å være uenige ;)
Jepp, helt enig :)

Ser folk på andre fora som går helt bananas.
Var en på Formel 1-gruppa på facebook som skrev han var skuffet over at Ham ikke døde i ulykken. o_O

Mange Formel 1- "fans" som virkelig ikke er gode i hodet!
 
Jepp, helt enig :)

Ser folk på andre fora som går helt bananas.
Var en på Formel 1-gruppa på facebook som skrev han var skuffet over at Ham ikke døde i ulykken. o_O

Mange Formel 1- "fans" som virkelig ikke er gode i hodet!
Det blir i drøyeste laget o_O kan ikke skjønne hatet rettet mot Hamilton egentlig, kan liksom ikke huske at det var sånn med Schumacher og andre på hans nivå. Er det bare misunnelse som driver hatet? Har ikke fulgt med på Formel 1 mer enn et par år så mulig det er noe bakover i tid jeg ikke har fått med meg. Uansett er han jo en superb fører.
 
Det blir i drøyeste laget o_O kan ikke skjønne hatet rettet mot Hamilton egentlig, kan liksom ikke huske at det var sånn med Schumacher og andre på hans nivå. Er det bare misunnelse som driver hatet? Har ikke fulgt med på Formel 1 mer enn et par år så mulig det er noe bakover i tid jeg ikke har fått med meg. Uansett er han jo en superb fører.
En god del av det er kanskje god gammeldags rasisme?
Jeg har ikke fulgt med på mange år selv, og er en av de utallige som har blitt lurt inn igjen av Netflix-serien.

Ser veldig mange som anklager han for å ha unormalt mye flaks, at Mercedes blir favorisert av FIA og at det bare er bilen.
Når du vinner verdensmesterskapet 7 ganger er det ikke bare bilen!

Selv heier jeg på Verstappen i år, men det er ikke fordi jeg misliker Hamilton.
Det er aller siste året med denne generasjonen med biler, neste år er alt annerledes.
Så dette er siste sjanse Verstappen har til å vise at han kan slå Hamilton på det som nå blir den "gamle" generasjonen av F1.

Fra neste år blir alt nytt for begge to, og når Verstappen er såpass mye yngre enn Hamilton kan det godt tenkes at det er lettere for han å omstille seg. Men det får vi jo vente å se. Spennende blir det uansett!
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Det blir i drøyeste laget o_O kan ikke skjønne hatet rettet mot Hamilton egentlig, kan liksom ikke huske at det var sånn med Schumacher og andre på hans nivå. Er det bare misunnelse som driver hatet? Har ikke fulgt med på Formel 1 mer enn et par år så mulig det er noe bakover i tid jeg ikke har fått med meg. Uansett er han jo en superb fører.
Mange idioter som ikke skulle fått skrevet på Facebook!
Tror mange «misliker» Hamilton kun pga den evigvarende suksessen. Alle elsker jo at underdogen vinner. Når det er sagt så heiet jeg på Verstappen i begynnelsen av sesongen, men synes han begynner å bli litt ufyselig. Flott at McLaren vant i går!
 
Det blir i drøyeste laget o_O kan ikke skjønne hatet rettet mot Hamilton egentlig, kan liksom ikke huske at det var sånn med Schumacher og andre på hans nivå. Er det bare misunnelse som driver hatet? Har ikke fulgt med på Formel 1 mer enn et par år så mulig det er noe bakover i tid jeg ikke har fått med meg. Uansett er han jo en superb fører.

I en podcast jeg hørte på forleden la de litt av "skylden" på at Netflix sin serie og Verstappen sin voldsomme popularitet har tiltrukket så mange nye fans som ikke nødvendigvis skjønner seg på sporten. Man så visst litt av det samme da Hamilton begynte å bli populær; han dro med seg en helt ny gruppe med fans fra england (som kanskje har vokst opp som fotballsupportere?), det tok visst litt tid før de fikk aklimatisert seg til F1-sirkuset. Det kan kanskje forklare litt?

Plus at det generelt er lov å si hva man vil på Facebook/internet uten at det har konsekvenser...
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Bra løp idag, men skal bli godt å få den Mercedes banen bort fra kalenderen:cool:

D53BFDDA-F2DA-4CD9-9EAC-779E96B53443.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
Noen ganger er det lurt å høre på de voksne. Det ville dessverre ikke Norris i dag.. Han hadde absolutt fortjent å få sin første seier.
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
Noen ganger er det lurt å høre på de voksne. Det ville dessverre ikke Norris i dag.. Han hadde absolutt fortjent å få sin første seier.

Jepp , men eg synest det er like fortjent at HAM vinner. Han satte en rekke med ganske fantastiske rundetider og taktikken var optimal.
Eg lurer litt på om ikkje Red Bull angrer litt på at dei ikkje lot verstappen kjøre på harde dekk i stede for medium etter første pit stop. Få hadde han kanskje komt seg forbi Ricardo ( og checo) og kunne fulgt HAM
 
Jepp , men eg synest det er like fortjent at HAM vinner. Han satte en rekke med ganske fantastiske rundetider og taktikken var optimal.
Eg lurer litt på om ikkje Red Bull angrer litt på at dei ikkje lot verstappen kjøre på harde dekk i stede for medium etter første pit stop. Få hadde han kanskje komt seg forbi Ricardo ( og checo) og kunne fulgt HAM

De visste vel ikke om det skulle komme regn så tidlig, eller hvor mye som evt skulle komme. En to stopper hadde ikke svart seg på tørt føre.
 
De visste vel ikke om det skulle komme regn så tidlig, eller hvor mye som evt skulle komme. En to stopper hadde ikke svart seg på tørt føre.

Regnet var varslet , men mengden er jo vanskeligere å beregne så da må en stole på at en treffer med tolkningen av radarbildene. Noke Mercedes helt klart gjorde rikitg så dei ba Ham om å komme inn . På radioen til Mercedes hører en at det blir sagt at der kjem meir. McLaren såg nok det samme , men lando tok endelige avgjørelsen sjølv .
 
Blir spennende å se om tospannet fra Mercedes greier å holde Red Bull unna i dag med P1 og P2 fra start. Med ny Big Pilot på armen må det bare bli dobbel Mercedes tenker jeg ;)
Grattis med ny artig klokke! Selv har jeg kjørt Mercedes i ganske så mange år nå, men legger nok det til side når det kommer til F1.

"Dessverre" må jeg ærlig innrømme at jeg har vært en stor fan av Verstappen fra tidlig alder. Veldig gøy at det er så jevnt som det er.
Gleder meg som et lite barn til dagens race. Hva har jeg på armen under kvelden? Ehh noe fra Tudor...
Må vurdere å realisere en Heuer vintage til neste sesong ;)
 
Grattis med ny artig klokke! Selv har jeg kjørt Mercedes i ganske så mange år nå, men legger nok det til side når det kommer til F1.

"Dessverre" må jeg ærlig innrømme at jeg har vært en stor fan av Verstappen fra tidlig alder. Veldig gøy at det er så jevnt som det er.
Gleder meg som et lite barn til dagens race. Hva har jeg på armen under kvelden? Ehh noe fra Tudor...
Må vurdere å realisere en Heuer vintage til neste sesong ;)
Takk for det :) ser ikke ut til at ny klokke hjelper stort i Mexico. Red Bull-bilene ser ut til å ha et helt annet racetempo i dag. Sånn det ser ut nå så må Hamilton være fornøyd hvis han greier å holde Perez bak seg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Wada og Callahan
Mexico må av kalenderen, makan til møkkabane. Nesten umulig med forbikjøring.

Ikke helt enig der. Mercedes har et stort fortrinn når det kommer til topphastighet (spesielt over 290-300 km/t ca.) som gjør de vanskelige å passere, men det var da en del andre forbikjøringer. Jeg synes ikke alle baner trenger å være lette å kjøre forbi på, og det er fin at vi har noen som er lette (Monza) og noen som er vanskelige (Monaco). Mexico er vel et sted midt i mellom.
 
  • Liker
Reaksjoner: Labbos
Ikke helt enig der. Mercedes har et stort fortrinn når det kommer til topphastighet (spesielt over 290-300 km/t ca.) som gjør de vanskelige å passere, men det var da en del andre forbikjøringer. Jeg synes ikke alle baner trenger å være lette å kjøre forbi på, og det er fin at vi har noen som er lette (Monza) og noen som er vanskelige (Monaco). Mexico er vel et sted midt i mellom.
Syns stort sett de løpene jeg har sett i Mexico har vært slik. Se bottas f.eks. sliter veldig. Mulig det bedres med neste års biler.