Formel 1

Villeste tørre løp ever :O Nye 5 sek straff til MV. 10sek totalt men fortsatt P2. Han var heldig i dag Max. Treffer av en merkelig grunn aldri bremsene inn i svinger hvor det er flere biler. Tipper Max torpederer Lewis på søndag og tar totalseieren på flest førsteplasser. Da blir det iallefall nok drama :)
 
Jeg tror siste runde er fordel Hamilton.
1. Hamilton er formkjøreren nå. De siste 5-6 rundene har han vært rå og Max har virket mer og mer tynget av alvoret og køddet mye
2. siste banen med så lange sletter må jo være stor fordel Mercedes. Mercedesene går styggfort på slettene kontra de andre bilene
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Jeg tror siste runde er fordel Hamilton.
1. Hamilton er formkjøreren nå. De siste 5-6 rundene har han vært rå og Max har virket mer og mer tynget av alvoret og køddet mye
2. siste banen med så lange sletter må jo være stor fordel Mercedes. Mercedesene går styggfort på slettene kontra de andre bilene

Enig i pkt. 1, men Red Bull har også historisk vært sterke i Abu Dhabi. Relativt sett så bør Red Bull være mye gjevnere matchet med Mercedes i Abu Dhabi enn de var i Saudi.
 
Varmer opp. Heia Hamilton! Og Norris og RIC. Og vemodig adjø til Kimi (legend).

image.jpg
 
Anbefaler F1 TV appen. Den støtter nå chromecast og å bli installert på Shield (i motsetning til i fjor). Helt genialt enkelt, særlig for meg som aldri får alenetid når løpet går, så kan jeg se det når som helst. Og alle løp tilbake i tid.. :p
 
Teller ned til løp her også. Først til dagens løp. Deretter til neste år da jeg har planer om å få med meg stemningen live :) Alt er i boks. Nå må bare verden oppføre seg såpass fint at det er mulig å dra.
 
Dette er ingenting. Mercedes har brukt Bottas til det samme flere ganger tidligere i år.

Ikke i nærheten av hva Schumacher og de holdt på med i sin tid. Schumi var en av de skitneste sporten har sett.