Formel 1

Blir veldig spennende, men jeg også frykter at Mercen går for fort..

Ref "hatet" rettet mot Merce og Hamilton - det er nok mange (inkl meg selv) som foretrekker feks RB fordi man ønsker bare at noen andre skal vinne. Jeg er litt mettet påF1 hvor det er et lag og en fører som dominerer. Jeg gidder ikke se på langrenn for kvinner heller....
 
Noen som gleder seg til løp i dag? Kul bane, men redd Mercedes går såpass bra at løpet blir kjedelig i front.

litt det samme følelsen jeg sitter med. Norris med gledelig posisjon for min del da. Håper på bedre jobb fra produksjonen ift midt-felt en mye tidligere i år
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Ser ut som det blir en spennende avslutning på sesongen. Hamilton har virkelig fått orden på sakene de siste 2-3 rundene og ser virkelig sharp ut.
Men heier fortsatt på Max
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalse
5 plasser gridstraff til Max, 3 til Bottas. Så raske som Merc har vært nå føler jeg det skal et lite mirakel til at Hamilton ikke vinner hele greia. Håper på et bra løp likevel, og kamp til siste slutt!
 
Tror det blir grei skuring for Ham i dag. Men morsomt med litt spredning i topp fem. Gasly viser at han burde hatt plassen tilbake i Red Bull?
 
Drivkraften Frank Williams er ikke blant oss lengre. Artig å se et gammel bilde av ham (1969) tatt i verkstedet hans, der han har på noe som må være en Speedmaster mens han skrur på en Brabham. Hva kunne vel passet bedre?
1FDE1F60-A87B-499E-B72F-D6E0FA834B42.jpeg

F88E4333-A050-48D7-9746-17D2586F2A6E.png
 
Sir Frank, trist... Finnes bra dokumentar om han på F1TVpro. Og på youtube ligger det film av at han sitter på med Hamilton et par runder på bane. Verdt å få med seg.
 
  • Liker
Reaksjoner: sunshine og westmouth
Imponerende P3 av Verstappen. Blir spennende Q snart.
Blir tittelen avgjort i morgen?
 
Sandbagging av Mercedes…
Veldig farlig og rar kjøring av Hamilton ved flere anledninger.
Håper vi unngår ulykker og at det blir et jevnt og tett race med mange forbikjøringer :)
 
Ja Hamilton gjorde jammen mye rart under FP3. Ødela runder for flere sjåfører og heldig at ikke det smalt skikkelig.
Selv om man er verdensmester 7 ganger så har man å holde seg borte fra racingline når ikke man kjører selv. Og kikke litt i speilene gjelder også verdensmestere. Fremstår som en fjomp av en nybegynner flere ganger i dag og så ser du fra onboard kamera at han vifter oppgitt med hendene akkurat som han ikke skjønner hva som er galt
 
Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321
Tror neppe det blir avgjort i dag, i alle fall ikke uten en DNF på Hamilton. Men blir et utrolig spennende løp i morgen, håper på mye bra action og Sainz på pallen…
 
Og nå Bottas i Räikkönen.
Hva er det med Mercedes i cooldown i dag? Tror de at de er alene på banen?
 
For en dag! For en thriller denne sesongavslutningen blir!
Nå er det igjen helt åpent.
For F1 fans så er dette topp underholdning.
 
Tyder på at girkassa til Verstappen ikke må byttes, får håpe at det holder gjennom hele løpet. DNF hadde vært katastrofalt