Watches & Wonders 2020

JLC_MASTER_CONTROL_CHRONOGRAPH_CALENDAR_STILLLIFE-2.jpg

Jaeger-LeCoultre gir Master Control-kolleksjonen en skikkelig ansiktsløftning og introduserer også en splitter ny kronograf-kalender!

ALS Oddyseus så mye bedre ut på gummi. Hadde vært kjekt å se denne opsjonen for den blå stålversjonen også, kanskje til og med en blå gummirem.

Hadde vært moro.

Iflg. Lange selv lar det seg ikke gjøre å benytte denne gummiremmen på den blå stålutgaven, uten at jeg skjønner hvorfor i alle dager ikke. Det tror jeg ikke er umulig å få til rent teknisk i allefall, men mulig de mener den ikke selges med spenne i stål etc etc.

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Kohe321
Hadde vært moro.

Iflg. Lange selv lar det seg ikke gjøre å benytte denne gummiremmen på den blå stålutgaven, uten at jeg skjønner hvorfor i alle dager ikke. Det tror jeg ikke er umulig å få til rent teknisk i allefall, men mulig de mener den ikke selges med spenne i stål etc etc.

Kan hende det handler om "utilgjengelig", men kan også være forskjell i plasseringen av hullene slik som hos Rolex.

• Liker
Reaksjoner: sjuli_123
Kan hende det handler om "utilgjengelig", men kan også være forskjell i plasseringen av hullene slik som hos Rolex.

Tipper du har rett i førstnevnte.. Jeg syns jo også det ser ut til at man kan fjerne hele endestykket mot kassen og bruke en normal NATO, men har ikke fått dette avkreftet/bekreftet enda :rolleyes:

Ang. Rolex er det jo bare også en "myte" de selv også hardnakket påstod. Bruker man barettene fra 126710 er det likevel null problem å få på en Oyster fra Batman/Sub. Men ja, poenget ditt står seg..