Sko. Jeg trenger nye. Tips?

1644354183196.jpg


Setter opp en runde med denne Alden støvlene på Barrie-lest og med sort hardware.
Tilgjengelig på D, E og EE-vidde. Full pris 9450. 1000 i forskudd.

 
Noen som har erfaring med Scarosso? Lest litt på nett, og ser jo bra ut.. Toll og moms inkl i priser til Norge, og 50€ av bestilling nå.
Ser ganske fine ut, men usikker på hvor god kvalitet man får til den prisen, spesielt når de tilbyr 50 euro rabatt. Synes formene er pene. Vanskelig å si mer uten å se de fysisk.
 
Redigert:
Hei. Tenkte å prøve å unngå å lage en helt ny tråd - og tipper noen skointeresserte vet svaret på dette.

Leter etter et sted som gjør chain stich hemming av jeans i Oslo eller Bergen. Noen som har noen tips?
 
Hei. Tenkte å prøve å unngå å lage en helt ny tråd - og tipper noen skointeresserte vet svaret på dette.

Leter etter et sted som gjør chain stich hemming av jeans i Oslo eller Bergen. Noen som har noen tips?

Jeg har ikke funnet det i Bergen og er veldig interessert om noen har noen tips ( sender gjerne om det finnes en god adresse)
 
Jeg har ikke funnet det i Bergen og er veldig interessert om noen har noen tips ( sender gjerne om det finnes en god adresse)
De tilbyr det på Livid Past i Oslo (Markveien 54). Koster 199 kr. Maskinen deres var riktignok til reparasjon da jeg spurte dem, og jeg har ikke somlet meg til å spørre på nytt. Tror det er lettest å kontakte dem på instagram (@pastworkshop), evt facebook.com/Pastworkshop
 
  • Liker
Reaksjoner: lobergen
De tilbyr det på Livid Past i Oslo (Markveien 54). Koster 199 kr. Maskinen deres var riktignok til reparasjon da jeg spurte dem, og jeg har ikke somlet meg til å spørre på nytt. Tror det er lettest å kontakte dem på instagram (@pastworkshop), evt facebook.com/Pastworkshop

Livid har åpnet butikk på galleriet i Bergen! De har en avdeling midt i butikken hvor de syr, kanskje verdt og ta en telefon her? @lobergen @Vij
 
  • Liker
Reaksjoner: lobergen
To par med RM Williams fikk livsforlengende behandling hos Skomaker Rezapur i Bygdøy Alle.
Det tok vel lang tid, men skomaker'n kompenserer med å holde åpent noen minutter over åpningstid slik at jeg endelig kan få hentet dem.
Pent arbeid og etter en dag med hvert par på bena er jeg fornøyd.
 
To par med RM Williams fikk livsforlengende behandling hos Skomaker Rezapur i Bygdøy Alle.
Det tok vel lang tid, men skomaker'n kompenserer med å holde åpent noen minutter over åpningstid slik at jeg endelig kan få hentet dem.
Pent arbeid og etter en dag med hvert par på bena er jeg fornøyd.

Hyggelig å høre, har selv to par, 7 år og 6 år gamle som trenger nye såler. Er i tenkefasen på hvor de skal leveres hos. Kan jeg spørre om prisen og hva som ble gjort? :)
 
Hyggelig å høre, har selv to par, 7 år og 6 år gamle som trenger nye såler. Er i tenkefasen på hvor de skal leveres hos. Kan jeg spørre om prisen og hva som ble gjort? :)
Nye halvsåler fra Vibram limt på original såle. (helen ok)
Tuppene på en fot reparert.
Kantene på sålene farget.
2000,- for begge par. 3 uker pluss ventetid.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: titan