Men hva i all verden har du på deg etter klokken 18?Klar til skopuss. Kona gikk nettopp forbi, ristet på hodet og mumlet noe som minnet om «Imelda»Vis vedlegg 163680
Men hva i all verden har du på deg etter klokken 18?
*dukker*
Replica! Vik fra meg!
Str?Bestilte et par Red wing iron ranger og dei var absolutt ikkje romslige for størrelsen , men heller ikkje så smale at eg ikkje kunne ha strekt dei litt. Så sånn sett stemner lesten bra , men høyden på dei er såpass lav at en kan gløyme å putte såler i om en har litt høyere rist.
Så dei går i retur.
I Oslo selger Cavour C&J. I Trondheim selger Kleins C&J.Noen som tilfeldigvis vet om C&J Chelsea XI er å oppdrive i kongeriket Norge?
I Oslo selger Cavour C&J. I Trondheim selger Kleins C&J.
Slik jeg forstår det så skal nettbutikkene tilby dette ja. Men hvordan man skal få dem til å gidde å legge til rette for det er for meg litt uklart.Betyr det at f.eks. hos Herring Shoes får man mulighet å betale moms på forhånd? De leverer med DHL og der er det voldsomt gebyr på 434 kr per fortolling.
Slik jeg forstår det så skal nettbutikkene tilby dette ja. Men hvordan man skal få dem til å gidde å legge til rette for det er for meg litt uklart.
Det norske markedet er jo ikke så stort, og jeg skjønner ikke helt hvorfor store internasjonale nettbutikker skal bry seg med å lage spesialtipasninger for norske kunder.
Dette vil så vidt jeg vet gjelde for hele EU fra 2021, og da blir det sikkert litt mer interessant for nettbutikkene, men før det...?
Håper det er noe jeg har gått glipp av eller misforstått.