Kan også anbefale Charles Thyrwitt.
Kjøpte et lite lass sist jeg var i London, kommer nok til å gjenta det neste gang jeg skal over.
Kjøpte et lite lass sist jeg var i London, kommer nok til å gjenta det neste gang jeg skal over.
Noen som vet hvor i Oslo man kan få tak i strikker eller holdere til skjorteermer for å unngå at de glir ned(aner ikke hva det heter)?
Og hvor mye dette evt koster?
På forhånd takk![]()
Noen som vet om Stenstrøm bare leverer skjorter uten mulighet for mansjettknapper? Jeg liker å bruke mansjettknapper og slimfit modellen passer meg perfekt og jeg liker kvaliteten.
Har nylig bestilt meg MTM skjorter fra www.neronote.com
Utvalget er ENORMT, og det er egentlig kun fantasien som setter grenser ift utforming av skjorten (krage, mansjetter, knapper, snitt osv.).
Prisene kan naturligvis ikke sammenlignes med CT eller lignende, men for de av oss med spesielle krav og ønsker, så er det perfekt. Jeg har bestilt de til DK for å slippe toll og moms.
For øvrig får du 20EURO velkomstkode når du melder deg inn. Dvs du vil kunne prøve din første skjorte for rundt 5-600 hvis du tar de billigste.
Se for øvrig video
[video=youtube;QUAAyJfWuuA]http://www.youtube.com/watch?v=QUAAyJfWuuA[/video]
Har du fått de? I så fall, hvordan er kvaliteten?
Synes Eton slim fit er bra. Hos ferner kan de hvertfall ta justeringer for deg.
Pasqui er jeg også fornøyd med.
Eton er min personlige favoritt. De tåler mange vask uten å miste passformen, men knappene er ikke alltid sydd like godt. Relativt strykefrie er de også.
Eton er min personlige favoritt. De tåler mange vask uten å miste passformen, men knappene er ikke alltid sydd like godt. Relativt strykefrie er de også.
Er på skjortejakt selv om dagen, skal sjekke ut Tiger da jeg opplever at skjortene mine blir for trange over brystet når de ellers sitter bra.
Er det plass til litt armer i dem da @Frank ?