Skjorter

Medlem
25. nov. 2008
Innlegg
3.275
Hei på dere.

I tillegg til å være interessert i klokker er jeg også veldig interessert i skjorter, og jeg utvider klesskapet mer og mer.
Façonnable, Ralph Lauren og Thomas Pink sine skjorter rangerer øverst på min liste over de skjortene jeg liker mest.

Noen andre som liker skjorter og vet om noen stilfulle skjorter, skrik ut!


Marius
 
  • Liker
Reaksjoner: EBenz
Akkurat nå er jeg inne i en genserperiode, men sist jeg var i skjorteland så kjøpte jeg en haug fra en norsk designer: T. Michael. Bergensbasert, men det fantes en butikk i Vibesgate på Majorstua. Lenge siden jeg har vært innom den nå, men skjortene hadde et snitt som i hvert fall passet meg veldig bra, med kule små detaljer og veldig bra stoff.

Ellers har jeg også noen skjorter fra Paul Smith som jeg liker veldig godt.
 
Jeg bruker ikke skjorter veldig ofte, men har tilgode å finne strykefrie skjorter av 100% bomull i den kvalitet som Brooks Brothers har :)

Ruehl (ruehl.com) har også ok hverdagsskjorter imo.
 
Bare hyggelig. Det er jo ett franchisekonsept, så hvis du liker skjorter og har lyst til å drive med det, så er det jo bare å starte :)
 
Det viktigste for meg er at skjorten er slim-fit slik at den sitter bra på.
Kjøpte meg en Etro skjorte i Milano tidligere i år. Den er helt klart en av mine favorittskjorter. Veldig bra passform.
http://www.etro.com
 
Hei,

Var i London for noen dager siden, var i Ben Sherman general store. Det er kule skjorter syns jeg.
Var innom Brooks brothers også, mye fint.
Polo Ralph Lauren er et evig sikkert stikk IMO.
 
Går somregel mere "slaskete" kledd men når det feks er fotball kamp må man jo "pynte" seg litt hehe.
går i
lacoste,paul&shark,ben shermann,hackett london,henri lloyd,fred perry,burberry,lyle&scott mye finfint på sten og strøm i oslo :D
 
Fashen skrev:
Går somregel mere "slaskete" kledd men når det feks er fotball kamp må man jo "pynte" seg litt hehe.
går i
lacoste,paul&shark,ben shermann,hackett london,henri lloyd,fred perry,burberry,lyle&scott mye finfint på sten og strøm i oslo :D


Mr Casual :?: :roll:
 
Bruker mest Eton skjorter. Ellers har jeg et par La Martina skjorter som jeg synes er veldig kule, med en del frekke detaljer. Ellers har Pasqui mye tøft!
 
  • Liker
Reaksjoner: Harlequin
Kjøpte et par skjorter fra Gucci i London nylig som jeg er meget fornøyd med.