+1Om det er noe positivt i denne galskapen, så må det jo være dette. At de luker ut disse åpenbare #invistorene.
+1Om det er noe positivt i denne galskapen, så må det jo være dette. At de luker ut disse åpenbare #invistorene.
+1 støtter den!Om det er noe positivt i denne galskapen, så må det jo være dette. At de luker ut disse åpenbare #invistorene.
Det tror jeg dessverre ikke. Eller, de er nok til stede, men flesteparten har langt i fra den kunnskapen nerdene her inne sitter på. Det er i så fall langt mellom dem.Eg vil jo tru at noken av dei som jobber på Bjerke og andre butikker er klokkeinteresserte nok til å være til stedes på klokkefora.
Jeg vet at to av sonens godt etablerte medlemmer jobber hos Bjerke, så de er representert.Det tror jeg dessverre ikke. Eller, de er nok til stede, men flesteparten har langt i fra den kunnskapen nerdene her inne sitter på. Det er i så fall langt mellom dem.
Jeg vet at to av sonens godt etablerte medlemmer jobber hos Bjerke, så de er representert.
Sånne folk hadde jeg aldri kjøpt av, selv ikke til en fornuftig pris. Skulle tro av teksten at han ikke er interessert i å selge.