Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Rettet akkurat en henvendelse til Bjerke vedr kjøp av en 126710BLRO. Har "noe" historikk hos Bjerke fra før, da fortrinnsvis service etc. Blir spennende å se hva svaret blir. Det ser ut til å være en tøff verden der ute blant alle "invistorene"

Del gjerne svaret du får her med oss andre:)
Frykter svaret blir noe slikt «Vi skulle svært gjerne ha solgt deg denne klokken, men........»

o_O

Jeg ble litt forundret her om dagen over at jeg måtte søke om å få lov til å stå på liste for 216570 på Bjerke. Trodde virkelig ikke den modellen var så problematisk.

Jeg ble litt forundret her om dagen over at jeg måtte søke om å få lov til å stå på liste for 216570 på Bjerke. Trodde virkelig ikke den modellen var så problematisk.

Det er nok ikke modellen som er problematisk i dette tilfellet...

Det er nok ikke modellen som er problematisk i dette tilfellet...

Det er meg, med andre ord? Jeg kjøpte da en Rolex der senest i fjor, så jeg er ikke helt fremmed for dem. Men jeg kjøper ikke hos Bjerke hyppig, nei.

Uansett, jeg håper det går greit. Gjør ikke noe om det tar litt tid.

Kan jeg spørre om hva en slik søkeprosess innebærer? Hva er det Bjerke ønsker i en slik søknad. Spør bare av ren nysgjerrighet;)

Kan jeg spørre om hva en slik søkeprosess innebærer? Hva er det Bjerke ønsker i en slik søknad. Spør bare av ren nysgjerrighet;)

Det gikk vel i hovedsak på om jeg var en returnerende kunde. Og det var ikke en søknad i ordets rette forstand altså, han bare skrev opp hvem jeg er og hva jeg ønsker, så er det tydeligvis opp til en sentral medarbeider om jeg kommer på listen. Får beskjed etter hvert...

• Liker
Reaksjoner: Thorvald
ingen annen personlig info enn navn? ikke epostadresse, facebook......................

Nei, altså de tok jo navnet mitt, telefon og e-post, og så har de meg jo i kunderegisteret fra tidligere. Jeg regner med du kødder når du skriver Facebook......................

Det er meg, med andre ord? Jeg kjøpte da en Rolex der senest i fjor, så jeg er ikke helt fremmed for dem. Men jeg kjøper ikke hos Bjerke hyppig, nei.

Uansett, jeg håper det går greit. Gjør ikke noe om det tar litt tid.

Nei, jeg mente ikke deg. Jeg tenkte mer på forhandleren, som forsøker å gjøre seg så sinnsykt eksklusiv.

• Liker
Reaksjoner: EBH