Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Det er meg, med andre ord? Jeg kjøpte da en Rolex der senest i fjor, så jeg er ikke helt fremmed for dem. Men jeg kjøper ikke hos Bjerke hyppig, nei.

Uansett, jeg håper det går greit. Gjør ikke noe om det tar litt tid.

Nei, jeg mente ikke deg. Jeg tenkte mer på forhandleren, som forsøker å gjøre seg så sinnsykt eksklusiv.
 
  • Liker
Reaksjoner: EBH
Eg vil jo tru at noken av dei som jobber på Bjerke og andre butikker er klokkeinteresserte nok til å være til stedes på klokkefora.
Det tror jeg dessverre ikke. Eller, de er nok til stede, men flesteparten har langt i fra den kunnskapen nerdene her inne sitter på. Det er i så fall langt mellom dem.
 
Klipp og lim svar om at tilgangen er begrenset, de skulle ønske de kunne levere, kom gjerne innom for å se på de flotte 31mm datejust-alternativene, etc...
 
Pent brukt iPhone selges.. kun blitt sendt SMS med. Aldri snakket i eller hørt på musikk.. herregud vad är det med rolex folket ;)

Av ren nyfikenhet. Undviker man vatten för att man tror den ska ta skada eller är man rädd att plasten faller av vid vatten kontakt :D

299E0F7C-F8E9-47BA-86A6-3BD3AC267FF8.jpeg
 
Er det noen som vet om diamateren på selve urskivene på Oyster Perpetual 34 mm og 36 mm muligens er den samme, mao. at det kun er kasse og bezel som utgjør størrelsesforskjellen?
 
Er det noen som har en OP 34 mm (ref. 114200) med hvit urskive liggende for ofte og for lenge i klokkeboksen og funderer på om den kanskje aller helst burde fått seg et nytt hjem? Send meg en PM.