Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Long shot, men hvis noen er i Barcelona og er på jakt etter en 114060, 116710LN eller polar, har butikken på Corts Catalanes disse inne.
 
Den nye 126710BLRO er "out in the wild" allerede. :)

32203319_374853349683843_2779320568996954112_n.jpg
 
Noen som vet om det er mulig å sette jubilee på ref 116000? Tror det kunne vært en sylfrekk kombo

Prøvde å sende mail til samtlige forhandlere, men fikk faktisk ingen svar. Og da mener jeg at de ikke har svart på mailen engang..
 
Jeg har et spørsmål angående det å sette seg på venteliste.

Jeg hadde nettopp 20-årsdag, og har derfor bestemt meg for å sette meg på venteliste på den nye Tudor Black Bay GMT. (Hvis dette fortsatt er mulig?)

Jeg har ikke undersøkt hvilke forhandlere som har åpne ventelister, så jeg lurer rett og slett på hvor dere anbefaler at jeg setter meg på venteliste?

F03293A6-9C4C-4795-80D9-D95B053113B2.png
 
Jeg har et spørsmål angående det å sette seg på venteliste.

Jeg hadde nettopp 20-årsdag, og har derfor bestemt meg for å sette meg på venteliste på den nye Tudor Black Bay GMT. (Hvis dette fortsatt er mulig?)

Jeg har ikke undersøkt hvilke forhandlere som har åpne ventelister, så jeg lurer rett og slett på hvor dere anbefaler at jeg setter meg på venteliste?

Vis vedlegg 93266
2aefmm.jpg
 
Sitter her i solveggen og nyter plussgradene. Ser ned på min elskede Submariner og lar tankene fly. Hvis jeg har denne klokka ut livet, tror dere da at jeg på mine siste dager kan få oppleve litt patina på den? (La oss si om 50 år)
 
Sitter her i solveggen og nyter plussgradene. Ser ned på min elskede Submariner og lar tankene fly. Hvis jeg har denne klokka ut livet, tror dere da at jeg på mine siste dager kan få oppleve litt patina på den? (La oss si om 50 år)
Premisset er helt urealistisk. Flippes neste år?
Men luminova er da mye mer stabilt kjemikalie enn tritium? Tenker meg at patina de neste 20-30 årene er urealistisk. Med mindre du skrur ut kronen å heller kaffe inn..
 
Premisset er helt urealistisk. Flippes neste år?
Men luminova er da mye mer stabilt kjemikalie enn tritium? Tenker meg at patina de neste 20-30 årene er urealistisk. Med mindre du skrur ut kronen å heller kaffe inn..
Skjønner ikke helt hva som er så urealistisk med at jeg skal eie denne klokken i 50 år til? Spørsmålet er vel egentlig om man i hele tatt kan forvente patina på nymotens Rolex uten at man skal akselerere prosessen med kaffe
 
  • Liker
Reaksjoner: Longhairdontcare
Moderne Rolex er laget for ikke å utvikle patina; keramisk bezel, glossy skive, luminova etc. Ville ikke forventet noe de nærmeste 50 år :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Walker