På vegne av meg selv og sikkert mange av de andre nyankomne siden 2013-passaround'en ble rullet ut kan jeg i hvert fall herved uttrykke stor interesse for å være med om dette glimrende initiativ går en runde i 2014 også!Angående Passaround 2014: maybe, maybe, om interessen er stor nok!
Takk for oppdateringer, folkens. Registrerer at mange har litt tilvenningsproblemer til énviser-styret, og i så måte er jo denne Passarounden en suksess. Mange får prøvd og kjent litt på hvordan det er, uten å legge ut 10-15 lapper for en MeistersingerFor min egen del synes jeg det gikk tålelig greit med singel viser, særlig i helger og på fritiden. Skulle jeg rekke et møte, tog el.l. var jeg litt småstressa og måtte myse litt ekstra nøye for å se hva klokken var.
Angående Passaround 2014: maybe, maybe, om interessen er stor nok!
Samme her. Blir det passaround 2014 vil eg gjerne vere med....Jeg er hvertfall uforbeholdent med på neste passaround!

@Thomas84 - det stemmer ikke at @boenna_69 er neste, han har allerede hatt seg med Meistersingeren. Du kan overlevere til @chronometer, så fikser jeg listefeil asap zulu. Ligger det en liste med klokken ennå, eller er den tapt?Skal prøve å skrive ned litt i løpet av uka, så kommer min minireview når @boenna_69 overtar stafettpinnen. (Om jeg ikke tar veldig feil)
Må bare beklage hvis jeg har bidratt til rotet, @krille. Jeg registrerte at det lå en liste i klokkeboksen, men da jeg skulle sende PM og få klokka videre brukte jeg lista i denne tråden.
Ellers: Sluttinntrykk av klokka: den er skikkelig pen, men en klokke som gjør at jeg sjekker mobilen for å se hva klokka er mot alt jeg liker med denne hobbyen. Kanskje den er bedre for en lang ferie.