Passaround MMXIII

Jeg møtte en ganske så stresset @krille på Gardermoen her om dagen med en flott Meistersinger på armen, uten annen bagasje. Hørte han sa til damen i skranken: "Første billett til Mexico, én vei takk. Schnell!"
 
Redigert av en moderator:
Hallo folkens.

Først av alt - jeg beklager inderlig at jeg har vært AWOL en stund. Livet tok litt over her en stund. og jeg har rett og slett ikke hatt tid og/eller overskudd til klokkehobby. Jeg kan love at dette har tynget samvittigheten min i det siste.

Jeg kan imidlertid forsikre dere om at Meistersingeren har det bra, den ligger i esken sin og venter på en ny eier. Jeg innser at skal vi få den utloddet, må vi bare hoppe i det og arrangere utlodning. Jeg foreslår derfor følgende: vi tar en mini-GTG på en pizzaplass á la Villa Paradiso, Olivia el.l. Over en pizza og noen øl trekker vi Meistersingeren, prater litt tull og byttelåner klokker som fjortiser i brunst. @Eirik, @cosmo_dud, @adamskater, @mutriakis og undertegnede møttes på Olivia en kveld i fjor for utlodning. Det var riktig ålreit, og veldig morsomt at Eirik som stakk av med klokken var tilstede og fikk den i hende med én gang.

Så: Foreslår enten torsdag førstkommende i 19-draget eller evt onsdag/torsdag i neste uke. Gi en tilbakemelding her i tråden eller på PM asap, om vi får noen stk med allerede denne uken hadde det vært veldig, veldig kult. Jeg bestiller bord et eller annet sted så snart jeg vet om/når vi klarer det.
 
Redigert av en moderator:
Hei! Så hyggelig å se at det er liv i deg:) Jeg er med, førstkommende torsdag funker helt fint for min del, @krille!
 
Redigert av en moderator:
Bra greier. Vi tar ei avgjerding i morgen om det blir denne uken eller neste. Synes vi bør være en 4-5 stk i alle fall, om det skal være noen vits. Understreker at det slett ikke er et krav å ha vært med på Passaround for å delta! Det viktigste er et hyggelig treff og en bevitnet utlodning:):):)
 
Har ikke vært med på passaround, men om det er blir neste torsdag blir jeg gjerne med; hvis ungdommen er velkommen :)
 
Da ser det ut til at vi satser på utlodning/mini-GTG neste torsdag klokken 19. Utlodning, pils og pizza. Påmelding pr PM til meg nuh/asap.

Håper så mange som mulig av Passaroundere har mulighet:
@Guybrush Threepwood
@Sticky_MD
@flyback
@topale
@jallabert
@acnorway
@Minuteman
@Marius M
@thetime
@Hopalong
@Sponon
@ErikR
@Salvesen
@r_inge
@Yallaboy
@mrChurchill
@maghas9
@boenna_69
@Solli
@Eski
@Alinoe
@chronometer
@mutriakis
@Agassiz
@Nessuno79
@Lyngutt
@Thomas84
@Tots
@SoulG

Andre, aktuelle ikkePassaroundere som gis mulighet til å klå på Meistersingeren før den finner et hjem:
@adamskater
@Entropy
@Mathfjeld
@petterhg
@Fyrsten
@cosmo_dud
@The Player
@reim
@Solli
@Frodo
@sjuli_123

Og, selvfølgelig alle andre jeg glemte nå i farta.........
 
Redigert av en moderator:
Skal prøve å komme, men kan ikke garantere noe som helst - går litt varsomt hjemme med sønn på to uker...
 
Torsdag 27 passer ok for meg.

Jeg stiller, og gleder meg til å se Mesterverket jeg bare har lest om her!

:cool:
 
OK, da ser det ut til at vi blir 7 eller 8 stk, kan bli riktig hyggelig. Vi satser på torsdag 27. klokken 19.00 - jeg bestiller bord! Sted kommer i en PM til påmeldte. Etteranmeldte slengere får si fra så fort som mulig, så får vi utvide reservasjonen!
 
Takk for hyggelig invitt, @krille. Dessverre kan jeg ikke komme.
Våre tre små fyller fem neste lørdag, og torsdag 27.november kommer det 20 barn fra barnehagen på bursdagsfeiring :eek:
 
Redigert av en moderator: