Passaround MMXIII

Hvordan ligger der an her @krille? Er runden komplett? :)

Ja, det er den! Klokken er kommet "hjem" til meg, og venter bare på en anledning til å loddes bort. Jeg er ganske neddykket i kjøpehus/selgeleilighet/flytte-tåka om dagen, så jeg har litt backlog. Men om noen vil være med på en pizza og et par pils på en sentrumsnær lokasjon en kveld i nær fremtid, kan vi alltids spontanarrangere miniGTG med loddtrekning.

PS - det BLIR ny runde, jeg skal bare komme meg inn i nytt hus først, så kjører vi på igjen:)

Redigert av en moderator:
Takk for fin runde, @krille.
Vil ellers anbefale loddtreknings-gtg. I fjor hadde vi en hyggelig liten session (søt pike stod for trekningen) og det var faktisk en av de fremmøtte som ble trukket ut som vinner. Jeg kommer hvis det passer sånn.

Takk for fin runde, @krille.
Vil ellers anbefale loddtreknings-gtg. I fjor hadde vi en hyggelig liten session (søt pike stod for trekningen) og det var faktisk en av de fremmøtte som ble trukket ut som vinner. Jeg kommer hvis det passer sånn.

Jeg er med hvis det passer...

Takk for innsatsen @krille. Blir nok vel lang reise for gtg for meg, men krysser fingrene her nordpå:) Blir gjerne med på PA 2015 hvis det blir. Send også pm hvis det er noe man kunne hjulpet til med mhp årets eller fjorårets Passaround!

Jeg møtte en ganske så stresset @krille på Gardermoen her om dagen med en flott Meistersinger på armen, uten annen bagasje. Hørte han sa til damen i skranken: "Første billett til Mexico, én vei takk. Schnell!"