Nye Rolex Sea Dweller 4000ft

Hvorfor er det flere poster i denne tråden om DSSD? ;)

Anyways, jeg har nå fått pris på herligheten. Hva det er får dere ikke vite ;) Det er dyrt, men jeg tror det er verd det. Jeg kunne selvsagt brukt pengene mer foruftig, men...you only live twice :mrgreen:

Edit. Et par bilder jeg ikke har sett får - fra trf.
attachment.php

attachment.php
@Thomas
 
Redigert av en moderator:
Snakket med Lervik om SD4C i går. Han tror han får inn en god del iom at det er en ny modell. Videre mistenker han at Rolex produserer mindre av de andre sportsmodellene til fordel for denne om dagen, og han sliter med å dekke etterspørselen på øvrige sportsmodeller.

Det mest interessante han sa var at han har sett den live! Inntrykket er som en sub, men bittelitt større, ikke signifikant, som jeg har fryktet = veldig, veldig gode nyheter:)

JEG VIL HA EN SLIK!!!
 
Gleder meg noe veldig til å få testet den på mine hårete armer!
 
Have mercy... Dette er pining.

Noen som har fått bekreftet norsk listepris og forventet levering?
 
Redigert:
US MSRP = $ 10.400.- = NOK 62.400.-
Var da et voldsomt "Norskt" påslag da:(

For kr 76.450.- så tror nok jeg at jeg hadde strukket meg opp til en DSSD istedenfor.

De færreste her ser på nye SD som en "billig" DSSD - prisen er ikke hvorfor man ikke har DSSD.

Således er det irrelevant at prisforskjellen mellom dem er såpass lav som den er.

For mange her er DSSD helt uaktuell å ha som klokke, mye fordi den er alt for stor for mange av oss.
 
En liten prissammenligning, nye priser pr. april.

116710LN 61.750,-
116610LN 62.550,-
116600 76.450,-
116660 88.800,-
116613LN 98.700,-
 
De færreste her ser på nye SD som en "billig" DSSD - prisen er ikke hvorfor man ikke har DSSD.

Således er det irrelevant at prisforskjellen mellom dem er såpass lav som den er.

For mange her er DSSD helt uaktuell å ha som klokke, mye fordi den er alt for stor for mange av oss.

Har forståelse for det, men JEG har lyst på en DSSD!! ;)