Hehe nei vantett er ikke kontrakten og jeg vil jo ikke tvinge noen til å selge noe, synes bare det er relativt absurd å finne ut av at han ikke vil selge 2 dager før overtagelse etter å ha hatt bilen ute på finn.no i 9 måneder :twisted:.
Finnes mange andre biler og skal nok klare å finne noe til slutt ja
. Problemet for min del her er bare at jeg jo skulle ha kjørt rundt i landet med bilen om 20 dager, det er veldig knapt for å gjøre skikkelige undersøkelser og få tatt tilstandskontroller osv på en 911 som fort kan bli ekstremt dyrt å ignorereå gjøre
.
Men men, tenkte at jeg ikke hadde noe å tape på eposten pluss at jeg hadde et reelt behov for å få ut litt frustrasjon. Synes bare det var rett og slett dårlig gjort å holde meg låst i en kontrakt i 3 uker før han trekker seg ut, det var forøvrig ikke bare noe jeg skrev til ham om at jeg har latt andre gode objekter fly forbi
.
Finnes mange andre biler og skal nok klare å finne noe til slutt ja
Men men, tenkte at jeg ikke hadde noe å tape på eposten pluss at jeg hadde et reelt behov for å få ut litt frustrasjon. Synes bare det var rett og slett dårlig gjort å holde meg låst i en kontrakt i 3 uker før han trekker seg ut, det var forøvrig ikke bare noe jeg skrev til ham om at jeg har latt andre gode objekter fly forbi