Klokkecafé – løst og fast om klokker

Artig.

455d4baa6f1046bc78e80d174d5bec38.jpg


8c025f30d1bcae9ad86378aaf5030a48.jpg

Kjevhendt?
Eller unnskyld krenkelsen. En venstrevridd, ikke politisk ment, klokke?

8
 
Det er mulig vurderingen min er helt feil, men i mitt hode var ikke 2010 Kate Winslet på det nivået av "superstjerne" som 2022 Lawrence er ;)

Den er ikke feil, men det er et definisjonsspørsmål for meg. I 2010 hadde Winslet ganske nylig vunnet Oscar for The Reader og Golden Globe for Revolutionary Road. Hun var kanskje ikke så allemannseie som J-Law er nå, men kanskje mer creddy.

Dette er bare flisespikking og nerding, da. For det er åpenbart en enorm signering for Longines, et merke som forøvrig gjør veldig mye riktig for tida.
 
Tenkte på at de to klokkene er på "feil" arm sett opp mot hva de er designet for. Folk må bære klokkene som de vil, selvsagt - men den grønne greia til Rolex er til å få hodeverk av å se på. Hvis den bæres på høyre lanke, er det nå i alle fall noe meningsfylt med den der klokka.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Tenkte på at de to klokkene er på "feil" arm sett opp mot hva de er designet for. Folk må bære klokkene som de vil, selvsagt - men den grønne greia til Rolex er til å få hodeverk av å se på. Hvis den bæres på høyre lanke, er det nå i alle fall noe meningsfylt med den der klokka.
Enig - jeg blir helt ør av den. Hadde de enda hatt datoen på riktig side så kunne jeg nok tilvendt meg, men den blir jeg helt sprø av at den er på feil side.
 

Årets vinnere er presentert! Noen favoritter?

Vis vedlegg 311334

Som jeg også skrev på Facebook-gruppen vår;

Jeg syns det begynner å bli (eller egentlig har vært en stund) en prisutdeling som lider litt av merkelig kategori-inndeling som ikke gir så mye mening.

Min favoritt var Ferdinand Berthoud, men syns også det var veldig artig å se at "mainstream" begynner å legge merke til Sylvain Pinaud. Moro at GS tok kronometri-prisen også :)
 
Annonsørinnhold

frederique-constant-highlife-tourbillon-perpetual-calendar-manufacture-01.jpg


Etter å ha vært borte i en periode er Frederique Constant endelig tilbake i Norge!

Torsdag 17. november er det også duket for event i Oslo, hvor både et bredt utvalg klokker og Managing Director for Frederique Constant vil være på plass.

Les artikkelen for flere detaljer om merket, relanseringen, forhandlerne og påmelding.