Klokkecafé – løst og fast om klokker

Annonsørinnhold

baume-et-mercier-riviera-10681-ht-2.jpg

Baume & Mercier bringer månen ned på håndleddet – møt nye Riviera Baumatic "Moonphases"!

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Mortbecken
  • Liker
Reaksjoner: chrbir
Kate Winslet var jo ikke akkurat ukjent da hun ble ambassador of elegance for Longines i 2010 ;)

Det er mulig vurderingen min er helt feil, men i mitt hode var ikke 2010 Kate Winslet på det nivået av "superstjerne" som 2022 Lawrence er ;)

Men uansett er det ganske interessant å se begge disse store navnene hos Longines :)

Det er mulig vurderingen min er helt feil, men i mitt hode var ikke 2010 Kate Winslet på det nivået av "superstjerne" som 2022 Lawrence er ;)

Den er ikke feil, men det er et definisjonsspørsmål for meg. I 2010 hadde Winslet ganske nylig vunnet Oscar for The Reader og Golden Globe for Revolutionary Road. Hun var kanskje ikke så allemannseie som J-Law er nå, men kanskje mer creddy.

Dette er bare flisespikking og nerding, da. For det er åpenbart en enorm signering for Longines, et merke som forøvrig gjør veldig mye riktig for tida.

Tenkte på at de to klokkene er på "feil" arm sett opp mot hva de er designet for. Folk må bære klokkene som de vil, selvsagt - men den grønne greia til Rolex er til å få hodeverk av å se på. Hvis den bæres på høyre lanke, er det nå i alle fall noe meningsfylt med den der klokka.

• Liker
Reaksjoner: Grendel