Gud hvor mange diskusjoner som sporer av på dette temaet. Det er ikke en menneskerett å eie en Rolex stålmodell. Aksepter markedet eller kjøp noe annet. Det er faktisk så enkelt
Skjønner ikke helt bilforhandlerreferansen din… Fungerer vel på samme måte der. Skal du ha en Enzo, Chiron osv må du ha kjøpt og eie ditt og datt. Jeg tror ikke det har noe med folkeskikk, men litt å gjøre med pengerÅ skulle være nødt til å "bygge et forhold" til en forhandler for å få lov til å stå på en venteliste for å få lov til legge igjen et større pengebeløp virker for meg helt tullete.
I tillegg finner produsenten gjerne på å legge på prisen 10-20% mens du venter, og det skal du værsågod være nødt til å akseptere.
Ville dere virkelig akseptert noe sånt av en bilforhandler ?
Forhandlere som driver slik, holder jeg meg gladelig unna, og legger heller igjen kronene hos de som oppfører seg som folk.
Skjønner ikke helt bilforhandlerreferansen din… Fungerer vel på samme måte der. Skal du ha en Enzo, Chiron osv må du ha kjøpt og eie ditt og datt. Jeg tror ikke det har noe med folkeskikk, men litt å gjøre med pengerJa det er kjipt for oss som ikke har penga, men folkeskikk… Tror ikke det…
Om ikke de beste kundene skal bli prioritert ved en begrenset tilgang på ur, hvem skal ellers bli tilgodesett?
Relativt sett er både Patrk og Rolex på topp.Men hverken Patek eller enda mindre Rolex er på toppen av klokkeverden.
Da er toppen av bilverden en dårlig referanse på det vi snakker om.
Relativt sett er både Patrk og Rolex på topp.
Gratulerer med flott kjøp - den angrer du helt sikkert ikke på.
Det stemmer.-Det er jo enkelt å være enig i dette utsagnet, med ett eneste lite forbehold - problemet med Speedmastere er at de er flokkdyr...