Official Timekeeper
Visit Casio

Hva leser dere om dagen?

Medlem
6. sep. 2015
Sted
Oslo
Har vurdert en Hamilton Belowzero som ny beater en stund nå, tror jeg står over siden den for så mye oppmerksomhet i filmen.

Det er helt utrolig hvor mye penger disse amerikaner er villige til å bruke på redning og etterlysning av han Matt Damien ;)

• Liker
Reaksjoner: Longhairdontcare
Medlem
25. nov. 2008
@Håk Shipping man er helt klart bedre, men Viking Raid er ganske underholdene. Bestilte Death of A Shipowner tidligere idag, håper den er like enkel. Litt for mange tungleste bøker om dagen.

Hermansen

Støttemedlem
Medlem
27. mai 2010
Du har god smak @Golfballen :D Jeg kjøpte "Death of a Shipowner" sammen med "Viking Raid". Du har ikke tilfeldigvis bestilt "The Secret Club that Runs the Word - Inside the Fraternity of Commodity Traders" også?

Medlem
25. nov. 2008
@Hermansen, er vel litt miljøskadet når det kommer til bøker som omhandler shipping :) Har ikke lest boken du nevner, men slenger inn en bestilling imorgen!

Medlem
8. aug. 2014
Sted
Vestland
Skjønner jeg må få lest litt mer shipping bøker. Leste Shipping Man tidligere i år, og Storeulv ligger halvferdig etter det ble slutt på fly- og togreisene til England. Skal plukke opp noen av de ovennevnte her etterhvert. :)

adamskater

Støttemedlem
Medlem
26. jan. 2012
Sted
Kolbotn
Måtte bryte av WW2-runden med noe lett og denne lover godt.
Skytegale mutanter på en romstasjon full av kriminelle, herlig! Noen ganger er det enkle det beste :)

Forklaringen til det brå sjangerbyttet kan kanskje forklares med at siste bok var skuffende
"Ryan Jenkins - Waffen SS, Soldier Stories".

G

Guest571

Guest
Godt i gang med siste i Skogsmatrosen serien til Michelet. Ikke like hektet som jeg ble i de tre andre, men den tar seg nok opp.

Medlem
28. april 2011
Sted
Oslo
Du har god smak @Golfballen :D Jeg kjøpte "Death of a Shipowner" sammen med "Viking Raid". Du har ikke tilfeldigvis bestilt "The Secret Club that Runs the Word - Inside the Fraternity of Commodity Traders" også?
@Hermansen, er vel litt miljøskadet når det kommer til bøker som omhandler shipping :) Har ikke lest boken du nevner, men slenger inn en bestilling imorgen!
Skjønner jeg må få lest litt mer shipping bøker. Leste Shipping Man tidligere i år, og Storeulv ligger halvferdig etter det ble slutt på fly- og togreisene til England. Skal plukke opp noen av de ovennevnte her etterhvert. :)
Litt av gjeng som er interessert i en nisje som shippingbøker! kommer det av arbeidsforhold eller generell interesse?

Medlem
8. aug. 2014
Sted
Vestland
For meg er det både interesse- og utdanningsmessig @Håk , har akkurat fullført mastergrad innen shipping. Så forhåpentligvis kan jeg si det skyldes arbeidsforhold også snart. :)

Medlem
25. nov. 2008
@Håk Studier, tidligere internships, men først og fremst familie som har vært i bransjen i alle år. Jobber dog ikke med det nå, men kanskje en gang i fremtiden :)

Medlem
28. april 2011
Sted
Oslo
For meg er det både interesse- og utdanningsmessig @Håk , har akkurat fullført mastergrad innen shipping. Så forhåpentligvis kan jeg si det skyldes arbeidsforhold også snart. :)
Akkurat ja! Er ikke bare bare å komme seg inn i disse tider? Selv om det nok rammer offshore hardest. Hvor studerte du?

@Håk Studier, tidligere internships, men først og fremst familie som har vært i bransjen i alle år. Jobber dog ikke med det nå, men kanskje en gang i fremtiden :)
Har du studert sammen med Heritage da kanskje? Finnes ikke mange steder man kan studere shipping? Med Norges posisjon bør det jo ikke være umulig å komme seg inn en gang dersom man virkelig ønsker det!

Håkon

Medlem
25. okt. 2009
Sted
Stavanger
Artig at det er flere enn meg som er fan av Shipping Man og Viking Raid :)
Er nettopp ferdig med begge to for andre gang.

For mer om Coco`s store forbilde kan Reksten av Kristian Ilner anbefales, leste den for noe år siden og mener den var ganske interessant.

Neste bok for min del nå blir Anders Jahre - hans liv og virksomhet :)

• Liker
Reaksjoner: Golfballen