Hublot-tråden

Noen som vet hva bruktprisene på en Hublot Unico 42mm ligger på?
Både med og uten keramisk bezel.
@Bjolsen du har vel hatt/har en :)?
Jeg solgte min for 115k har forsøkt å kjøpe tilbake med jevne mellomrom! Kuul klokke!
Si ifra om en billig 44mm big bang evolution kan friste mens du venter! 2018
9E939CF8-EBFF-497D-B49E-B940C94E97CB.jpeg
 
Redigert:
Prøvde en sprit of big bang på OWF og ble veldig begeistret. Fantastisk komfortabel og kult design.
Hublot har noe kule modeller og får ufortjent mye dritt. Skulle gjerne hatt en sånn :)
Enig! Har siklet på denne i flere år og tenker tiden er inne nå skulle gjerne hatt rm men den er utenfor økonomisk rekkevidde så en spirit kan dekke det samme behovet!
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Enig! Har siklet på denne i flere år og tenker tiden er inne nå skulle gjerne hatt rm men den er utenfor økonomisk rekkevidde så en spirit kan dekke det samme behovet!
Har tenkt samme tanken selv. RM blir for urealistisk for meg, men denne tikker av akkurat de samme boksene. Men jeg sliter litt med å overbevise meg selv om prisen er riktig. Den er litt stiv synes jeg. Men jeg kan nok modnes ;)
 
Har tenkt samme tanken selv. RM blir for urealistisk for meg, men denne tikker av akkurat de samme boksene. Men jeg sliter litt med å overbevise meg selv om prisen er riktig. Den er litt stiv synes jeg. Men jeg kan nok modnes ;)
200+ er ikke så ille (sammenlignet med Rolex på annenhånds markedet) Og må påberegne et lite tap om den selges! Men har vært svært få spirit til salgs her i landet som kan tyde på at kjøperne/eier er fornøyde!
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
200+ er ikke så ille (sammenlignet med Rolex på annenhånds markedet) Og må påberegne et lite tap om den selges! Men har vært svært få spirit til salgs her i landet som kan tyde på at kjøperne/eier er fornøyde!
Det er ikke ofte man ser de nei, så det kan godt tenkes at det er sant som du sier. Alt er jo relativt men jeg kjenner at når det bikker over 150k så skal jeg være helt sikker.