Hublot-tråden

Medlem
26. juli 2014
Innlegg
383
Sted
Hokksund
Alle visste at dette måtte komme en gang. Håper nå tidssonen har mange Hublot eiere! Så vis frem
Her er min 42mm big bang unico
A1AC2F52-FD9D-4175-8661-E54EC790C5A7.jpeg
53181558-42A2-4A87-A20E-3E5E24C516A2.jpeg
 
Helt utrolig om det ikke har vært en Hublot tråd tidligere?!? I så fall er det på tide!

Kan ærlig talt ikke fordra Hublot selv, men håper på høyt aktivitet fra alle Hublot eiere på denne tråden så blir jeg kanskje overbevist?

Tommel opp!
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjolsen
Har hørt at flere ikke liker Hublot. Hva er grunnen?

«Problemet» er vel at de limiterer alt de lager. Så lager de klokker i øst og vest ifm sports event, profilert idretsstjerner, happenings osv osv. Blir mye hype.
Når det er sagt, så er det skikkelige sportsklokker som bæres best med gummirem:)
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU
Har hørt at flere ikke liker Hublot. Hva er grunnen?

Oversize posørklokker med generiske ETA-verk til overpris.
De har jo utviklet seg mye de senere årene.
Nå selger de posørklokker med in-house verk til overpris. :mrgreen:
Ellers synes jeg de lager mye tøft med blanding av ulike materialer og frekke design.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mariush
Jeg har veldig lyst på en Oceanographic, jeg synes den ser helt vill ut. Men jeg må nesten prøve den på armen først. Den virker jo ganske stor.
 
7D6B7189-361D-4012-A653-F1AA1E278E93.jpeg

Hvis darth vader brukte klokke tror dere han ville valgt Hublot turbillion?
Veil pris på 2 mill! Er nok dyreste klokken jeg har prøvd og ganske rått alt ved den! Bare et par hakk for stor for meg og litt i overkant dyr!
 
Hatt denne til salgs en uke og kan bekrefte at det er stille marked på Hublot fronten! Trekker annonsen og prøver igjen i mai! Men tilbake til klokken,hadde ikke trodd jeg kunne bære en 48mm King power men etter noen dager digger jeg størrelsen! Tror nå alle kan bære omtrent hva som helst de er komfortabel med! Rå klokke!
479C1379-2FD3-4764-ABF9-21385B4838C8.jpeg