Hublot-tråden

Nyservet sommerklokke #ladyedition
6DE3B021-AA5F-4AF6-B8B9-65465E970B03.jpeg

Selger nå min gamle favoritt klokke! Hublot Ice bang! En typisk hublot art of fusion, her med keramisk kasse,og tungsten bezel! Og en grå skive! Dette gir denne et veldig stealthy look! Bare å sende pm om noen er keen! Annonse på finn!
IMG_0212.jpeg

Jeg har lyst på en Hublot - Spirit of Big Bang. Men jeg greier bare ikke, uansett hvordan jeg vrir og vrenger på det fordøye prisene på disse :confused:

• Liker
Reaksjoner: Olsen64
Hublot startet i 2020/21 med E-warranty
Det vil si at cert ikke medfølger klokken lengre men du registrerer klokken din på hublotista via serie nr og går den inn er den ekte og du får et år ekstra garanti! Dette gjelder også om du kjøper klokken brukt! Jeg registrerte idag og vipps er den registrert på meg og jeg har forlenget garantien! Helt rått, selvom det er morro med papir cert, og kort cert så er det en ting som kan bli borte og det er kjipt!
hublot har tidligere hatt elektronisk cert i mange år men E-warranty er genialt!
IMG_0240.png

Jeg har lyst på en Hublot - Spirit of Big Bang. Men jeg greier bare ikke, uansett hvordan jeg vrir og vrenger på det fordøye prisene på disse :confused:
Spirit of bang serien er helt rå! Dato er vanskelig å lese med mindre du er 20 år gammel, ellers super og ha på, ser kuul ut, bra urverk og skikkelig rå kasse! Jeg har omtrent ikke brukt annen klokke siden jeg kjøpte min! Anbefales!
IMG_9273.jpeg

Spirit of bang serien er helt rå! Dato er vanskelig å lese med mindre du er 20 år gammel, ellers super og ha på, ser kuul ut, bra urverk og skikkelig rå kasse! Jeg har omtrent ikke brukt annen klokke siden jeg kjøpte min! Anbefales! Vis vedlegg 330807
Prøvde en i 42mm på klokkemessa til Bjerke i 2021 og likte den umiddelbart. Jeg bare sliter med det grusomme verditapet hvis jeg skulle finne på å ikke beholde den. Nå blir stort sett de klokkene jeg kjøper hos meg, men allikevel. Jeg digger utseende og tønnekassen på den. Kanskje jeg bare må hive meg uti en gang :)

• Liker
Reaksjoner: Olsen64 og Ivar