Hublot-tråden

HUBLOT_CLASSIC-FUSION-ORIGINAL_581.VX_.1230.RX_.MDM-565.CX_.1270.RX_.MDM-542.NX_.1270.RX_.MDM-LS-Horizontal.jpg


Hublot lanserer en forfriskende enkel modell inspirert av originalen fra 1980.

 
HUBLOT_CLASSIC-FUSION-ORIGINAL_581.VX_.1230.RX_.MDM-565.CX_.1270.RX_.MDM-542.NX_.1270.RX_.MDM-LS-Horizontal.jpg


Hublot lanserer en forfriskende enkel modell inspirert av originalen fra 1980.


Liker det! Men prisen er ikke spesielt lett å fordøye.
 
Tett opptill 400k ny!
Etter en mental snuoperasjon som tok åårevis setter jeg nå svært stor pris på mange av Hublot sine kreasjoner.

Jeg har imidlertid fortsatt et ankepunkt og det er den til dels svært høye prisen som må til før de leverer varene. Unico og Meca er flotte urverk de fortjener å ta betalt for men når en fortsatt kan runde 150k for en helt standard kasse og et «sota» ETA med fancy rotor så synes jeg ikke det er i nærheten av å forsvare prisen.

Går man inn i en Hublot Boutique så blir man blown away av hva de får til. Da er det synd hva man må ut med for noe som ikke er spesielt i det hele tatt. Ja de er ikke alene om det men nå er vi i Hublot-tråden.
 
Selger nå min gamle favoritt klokke! Hublot Ice bang! En typisk hublot art of fusion, her med keramisk kasse,og tungsten bezel! Og en grå skive! Dette gir denne et veldig stealthy look! Bare å sende pm om noen er keen! Annonse på finn!
IMG_0212.jpeg
 
Jeg har lyst på en Hublot - Spirit of Big Bang. Men jeg greier bare ikke, uansett hvordan jeg vrir og vrenger på det fordøye prisene på disse :confused:
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjolsen
Hublot startet i 2020/21 med E-warranty
Det vil si at cert ikke medfølger klokken lengre men du registrerer klokken din på hublotista via serie nr og går den inn er den ekte og du får et år ekstra garanti! Dette gjelder også om du kjøper klokken brukt! Jeg registrerte idag og vipps er den registrert på meg og jeg har forlenget garantien! Helt rått, selvom det er morro med papir cert, og kort cert så er det en ting som kan bli borte og det er kjipt!
hublot har tidligere hatt elektronisk cert i mange år men E-warranty er genialt!
IMG_0240.png