Finn.no: Hva i h****** er galt med menneskene på finn.no?

Blir litt nysgjerrig, hva i himmelens navn slags whisky er verdt mer enn en rolex?
Selv ikke en gammel port ellen er jo såååå kostbar. Kommer jo dog ann på rolexen men..

Var vistnok en lang rekke flasker som skulle ha verdi på 16000 eller noe deromkring. Husker ikke mer eksakt enn som så.

Meget mulig at verdien er reell nok den. Men.. Hvorfor ikke selge flaskene til kjennere for så å kjøpe seg et ur?
 
Heh tøft. Finnes jo en god del ekstremt kostbar whisky slår det meg, har til og med lest om en del av det før. Men klokker har okkupert all plassen jeg pleide å bruke i hjernen før på, vel, det meste annet :p.
 
Flott bud på epost idag !!!

[FONT=&quot]Fra:[/FONT][FONT=&quot] Joseph Kollman [mailto:josephkollman199@msn.com]
Sendt: 28. februar 2011 09:59
Til: j-t.ruud@online.no
Emne: RE: SV: TAG HEUER NEW AQUARACER 500 M (josephkollman199@msn.com)[/FONT]

[FONT=&quot]Hei igjen... Takk for e-post, jeg er faktisk kjøper varen for mitt folk i Nigeria. Jeg ville ha elsket å komme og se den meg selv, men jeg vil ikke være sjanse opp å gjøre det... Så er jeg klar til å betale deg 1400kr for varen og 600kr for Porto til Nigeria... Behage komme tilbake til meg med den totale kostnaden og betalingsmåten slik at betaling kan gjøres så snart jeg får e-posten din.

takk[/FONT]
[FONT=&quot]From: j-t.ruud@online.no
To: josephkollman199@msn.com
Subject: SV: TAG HEUER NEW AQUARACER 500 M (josephkollman199@msn.com)
Date: Thu, 3 Mar 2011 07:44:25 +0100[/FONT]
[FONT=&quot]Hei.[/FONT]
[FONT=&quot]Sjekk annonsen , den er kjøpt i desember 2010 altså for to mnd siden og er kun blitt brukt noen få ganger.[/FONT]
[FONT=&quot]Har kjøpt en ny klokke og bytter derfor ut denne ![/FONT]
[FONT=&quot]Du kan få den for 13000,- [/FONT]
[FONT=&quot]Knallkjøp spør du meg !!![/FONT]

[FONT=&quot]JTR[/FONT]



[FONT=&quot]FINN.no har sendt deg en melding på vegne av [/FONT][FONT=&quot]josephkollman199@msn.com[/FONT]
[FONT=&quot]Hva er modellen ?[/FONT]
[FONT=&quot]Henvendelsen gjelder [/FONT][FONT=&quot]annonsen 27044901[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT]
[FONT=&quot]Advarsel:[/FONT][FONT=&quot] Det har blitt sendt ut falske e-poster i FINNs navn, hvor du blir bedt om å oppgi kontoinformasjon, kredittkortopplysninger eller passord. FINN vil aldri be deg oppgi denne typen informasjon via e-post, og vi anbefaler at du ikke klikker på lenker i slike e-poster. [/FONT][FONT=&quot]Se eksempler på falske e-poster her. [/FONT]
[FONT=&quot]Med vennlig hilsen

FINN.no AS
[/FONT][FONT=&quot]www.finn.no[/FONT]
[FONT=&quot]Avsenders IP-adresse:217.149.120.6
lø 26. feb 2011 19:53:50 [/FONT]

[FONT=&quot](josephkollman199@msn.com) [/FONT]
 
Næææææ? Du også? Skal si Joseph er ute og vil shoppe.....

--------------------------------------------------------------------
Hei!

FINN.no har sendt deg en melding på vegne av josephkollman199@msn.com

Hva er modellen ?

Henvendelsen gjelder annonsen 26272557.

Advarsel: Det har blitt sendt ut falske e-poster i FINNs navn, hvor du blir bedt om å oppgi kontoinformasjon, kredittkortopplysninger eller passord. FINN vil aldri be deg oppgi denne typen informasjon via e-post, og vi anbefaler at du ikke klikker på lenker i slike e-poster. Se eksempler på falske e-poster her.
Med vennlig hilsen

FINN.no AS
www.finn.no


Avsenders IP-adresse:217.149.120.6
lø 26. feb 2011 19:51:15
(josephkollman199@msn.com)

-------------------------------------------------------------------------

[FONT=Tahoma, Verdana, Helvetica, Arial]Hei igjen... Takk for e-post, jeg er faktisk kjøper varen for mitt folk i Nigeria. Jeg ville ha elsket å komme og se den meg selv, men jeg vil ikke være sjanse opp å gjøre det... Så er jeg klar til å betale deg 700kr for Porto til Nigeria... Behage komme tilbake til meg med den totale kostnaden og betalingsmåten slik at betaling kan gjøres så snart jeg får e-posten din.

takk


Date: Mon, 28 Feb 2011 12:46:02 +0100
Subject: Breitling
From: To: josephkollman199@msn.com

Message body [/FONT]
[FONT=Calibri, Verdana, Helvetica, Arial]Hei,

Se link for info om uret....

http://www.breitlingsource.com/watch_details/Limited_209.html[/FONT]
 
Næææææ? Du også? Skal si Joseph er ute og vil shoppe.....

--------------------------------------------------------------------
Hei!

FINN.no har sendt deg en melding på vegne av josephkollman199@msn.com

Hva er modellen ?

Henvendelsen gjelder annonsen 26272557.

Advarsel: Det har blitt sendt ut falske e-poster i FINNs navn, hvor du blir bedt om å oppgi kontoinformasjon, kredittkortopplysninger eller passord. FINN vil aldri be deg oppgi denne typen informasjon via e-post, og vi anbefaler at du ikke klikker på lenker i slike e-poster. Se eksempler på falske e-poster her.
Med vennlig hilsen

FINN.no AS
www.finn.no


Avsenders IP-adresse:217.149.120.6
lø 26. feb 2011 19:51:15
(josephkollman199@msn.com)

-------------------------------------------------------------------------

[FONT=Tahoma, Verdana, Helvetica, Arial]Hei igjen... Takk for e-post, jeg er faktisk kjøper varen for mitt folk i Nigeria. Jeg ville ha elsket å komme og se den meg selv, men jeg vil ikke være sjanse opp å gjøre det... Så er jeg klar til å betale deg 700kr for Porto til Nigeria... Behage komme tilbake til meg med den totale kostnaden og betalingsmåten slik at betaling kan gjøres så snart jeg får e-posten din.

takk


Date: Mon, 28 Feb 2011 12:46:02 +0100
Subject: Breitling
From: To: josephkollman199@msn.com

Message body [/FONT]
[FONT=Calibri, Verdana, Helvetica, Arial]Hei,

Se link for info om uret....

http://www.breitlingsource.com/watch_details/Limited_209.html[/FONT]


Du solgte vel du og ......
Han kom jo med et godt bud :D:D:roll::cool:
 
Hvorfor svarer dere i hele tatt på disse mailene? Jeg styrer konsekvent unna mailer på 2 ord, samt den fra xxx Jansen, samt de på engelsk.
 
Lewis Park er også på klokkejakt

Fikk tilbud fra denne karen her:

Lewis Park
10-18-12 Bukit Oug
Jalan Klang Lama
58200 Kuala Lumpur
Malaysia
Tel+60102168417

...Telefonnummeret er det samme som en svindler som har forsøkt seg på å svare på annonser på Vintageure.dk tidligere. Ikke det at jeg planlegger å sende klokker til Malaysia, men en liten heads up til andre kan vel ikke skade.
 
[FONT=Tahoma, Verdana, Helvetica, Arial]Hello, It's good to know the watch is still available, I'm located in Kuala Lumpur, Malaysia. Do let me know the cost of transport by DHL / FedEx so that I should able to visit my bank for the payment.

Andrew Jarvis
Block 10-18-12 Bukit Oug
Jalan Klang Lama
58200 Kuala Lumpur
Malaysia
Tel+60147118765

From: Date: Sat, 26 Feb 2011 17:15:47 +0100
Subject: Breitling
To: andrewjvs@hotmail.com

still awaylable and in good condition.




Ser ut som vi er flere fra kuala lumpur som surfer på finn.no :eek::eek::eek:
[/FONT]
 
Jeg skulle gjerne fått flere tilbud om Whisky, både på Tidssonen og ellers i livet.
 
Pøh, tviholdt på Rolexen du liksom. :D TT Suben din var på min hånd helt til antall konsumert vinflasker antydet at du ikke klarte å stå helt stabilt. Da spurte du pent om å få den tilbake før du glemte den! :D