Dagens klokke

Jordfargefest!

Her går det i a scent of orange

L1000114.jpg

Najs Sharkhunter! (Må jo være en av de kuleste klokkenavnene noensinne :D )

Jeg skulle gjerne lagt ut bilde av Doxa 750T GMTen jeg kjøpte i forrige uke, men har lagt ut samme bilde to-tre ganger allerede.. :)
 
Fikk funky førtiåring i posten i dag.

L1000135.jpg


Det første jeg gjorde var å dra krona rett av når jeg skulle pumpe til riktig dato :sad:
Etter mye banning har jeg endelig fått datoen på plass. Kanskje jeg må operere og se om jeg får den til å henge bedre.

Dette er mitt første møte med omega dynamic. Sitter som en igle på hånden :p

L1000121.jpg
 
IMAG0106.jpg

I dag har jeg luftet en Seiko som har fått lite tid på armen i det siste. Skitten lenke har den også, huff og huff.
 
Ekstremt tøff Dynamic! Fulgte remmen med? Det ser jo ut som en original Dynamic-rem, og de er visst ikke only only å få tak i.

Den kom på original dynamic-lenke, men den var svært løs og slarkete, og jeg syntes den er finest på skinn, så jeg bestilte en uoriginal på ebay på forhånd, ca $25. Skinnkvaliteten er bra og den er sannsynligvis ikke så ulik originalen. Spennen derimot er av ufyselig kvalitet, så jeg får spandere på en original. Ganske spesiell klokke, reimen er bare 14mm på baksiden, og ganske bred foran, så den ser litt pinglete ut i noen vinkler. Også uvant at den ligger så klistret mot armen, men den er superbehagelig. merker ikke at den er der.

L1000146.jpg


L1000148.jpg
 
Vintage dag

Flott Dynamic, Tore.
Følger opp trenden i dag med en geneve som inneholder et av omegas siste (skikkelige) in-house verk før ETA hysteriet startet på 80 tallet.

 
P3093615.jpg


Prøver denne igjen i dag. Har hatt den en ukes tid nå, men er ikke sikker på at det blir en "keeper". Får liksom ikke helt "gofølelsen" med Omega.