Blancpain-tråden

IMG_0249.jpg
 
hei BP entusiaster eller andre med konstruktive innspill om BP FF vis BF FF chronograf? da tenker jeg på resalg og omløpshastighet. Virker som chrono utgaven er "bly " å selge kontra vanlig utgave ?

ser frem til gode innspill

Ingar
 
FF bygger høyt, chronoen høyere. Hva bruk angår ville jeg dessuten valgt FF fremfor chronoen grunnet servicekostnader og robusthet i selve verket. Og trenger man chrono om man har en diverbezel?

Resalg og lettere med vanlig FF. Generelt lite marked i Norge for annet enn mainstream.
Dessverre.
 
Det uret litt på avstand. Uten chronograph blir skiven "roligere", eller med chronograph blir den litt mer "stilig". Det blir hva du liker. For en del år siden likte jeg best chronographer. Nå er det "3-hands".
8
 
Utrolig flott kombinasjon, kun kronen som røper uret nå. Blancpain hadde svartnet hadde de sett dette haha. Jeg prøvde meg på litt kreativitet overfor dem i forbindelse med servicen på det uret og det falt ikke i god jord.
 
  • Liker
Reaksjoner: KTS69
Har vanskelig for å forsvare prisen men liker godt nato. Bestillte denne uten å prøve! Svært god kvalitet, er i tilegg sjelden... Vil si den var verdt det:p
 
  • Liker
Reaksjoner: Gabor