Bilsnakk

Hva er det bmw holder på med om dagen? Bmw i4 ser jo helt latterlig bra ut så kommer de med en ny 7-serie som ser helt komisk ut.
0D117F4E-4CB3-4565-94FF-256927FA1AF6.jpeg
 
Hva er det bmw holder på med om dagen? Bmw i4 ser jo helt latterlig bra ut så kommer de med en ny 7-serie som ser helt komisk ut. Vis vedlegg 304091
Enig! Fronten på denne er helt forjæ...g :oops: Samme front på nye X7. Ikke bra, og like stygg som iX. BMW har etter min mening vært bra på design lenge, men jeg liker ikke utviklingen. Synes også i4 føyer seg inn i rekken av modeller med fæl front.
 
  • Liker
Reaksjoner: Cuoresportivo
Enig! Fronten på denne er helt forjæ...g :oops: Samme front på nye X7. Ikke bra, og like stygg som iX. BMW har etter min mening vært bra på design lenge, men jeg liker ikke utviklingen. Synes også i4 føyer seg inn i rekken av modeller med fæl front.
Enig! IX synst jeg ser lite bra ut og koster mye. Har alltid vert svak for bmw men utviklingen er ikke bra.. I4 synst jeg derimot er lekker!
 
Det finnes definitivt perioder hvor BMW har vært vakrere (mine favoritter er E60, E65 og E86 – nei, kødder ikke).

Men en ting disse nye BMW-ene har til felles, er at de IMHO ser mange hakk bedre ut i det virkelige liv enn på skjermen. I bemerkelsesverdig grad.
 
Jeg kjøpte iX og hata utseendet. Et halvt år senere synes jeg det er den peneste SUVen der ute og alt annet ser gammeldags ut. Tror dette er Chris Bangle all over again.
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød og Centurion
Det finnes definitivt perioder hvor BMW har vært vakrere (mine favoritter er E60, E65 og E86 – nei, kødder ikke).

Men en ting disse nye BMW-ene har til felles, er at de IMHO ser mange hakk bedre ut i det virkelige liv enn på skjermen. I bemerkelsesverdig grad.

Enig i modellene du nevner her fra tidligere perioder. Og ja noe ser bedre ut i virkeligheten men da en nabo kom hjem med sin IX til over millionen ble jeg lite imponert. Tror absolutt bilen er en drøm og kjøre men designet scorer low hos meg.
 
De tyske premiummerkene er alle i en identitetskrise. De vet rett og slett ikke hva de skal gjøre med de svære grillene sine. BMWs forsøk med å fylle de med plastikkdeksler er lite pent IMO. BMWs burde gått tilbake til sin lille gamle grill som vil passe mye bedre på en elbil. i8 viser at de kan.
 

Vedlegg

  • 6137e6f891080-1024x614.jpeg
    6137e6f891080-1024x614.jpeg
    120,1 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Utseendet på iX trengte litt modningstid hos meg. Nå synes jeg den ser sånn passe ok ut, men ikke noe mer. Ankepunktet mitt nå er interiøret. De flate sitteputene ser ut som noe som kunne vært produsert tidlig på nittitallet. De hører i alle fall ikke hjem i M60.
 
Jeg kjøpte også iX, ikke fordi jeg like utseende, men fordi det er det BMW har nå… Som kvasbo er inne på er iX finere in real life og modellen er bare så mye bedre å kjører enn X5 mf.. Jeg tar alltid bilder av den bak fra… vunder why!
9F2EC618-A631-4C25-B4E1-954B67E4B9FD.jpeg
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Callahan og Grendel
er iX finere in real life og modellen er bare så mye bedre å kjører enn X5 mf..
Jaja. Så ulik oppfatning kan man ha. Jeg prøvekjørte iX før jeg kjøpte X5, og iX mangler et knepp opp til X5 i opplevd kvalitet og kjøreopplevelse. Setene i iX kan ikke måle seg med komfortsetene i X5, og iX40 kan man heller ikke få med luftfjæring (som er standard på X5). Men dette er altså min opplevelse og ikke noe fasitsvar ;)
 
Jaja. Så ulik oppfatning kan man ha. Jeg prøvekjørte iX før jeg kjøpte X5, og iX mangler et knepp opp til X5 i opplevd kvalitet og kjøreopplevelse. Setene i iX kan ikke måle seg med komfortsetene i X5, og iX40 kan man heller ikke få med luftfjæring (som er standard på X5). Men dette er altså min opplevelse og ikke noe fasitsvar ;)
Jeg er egentlig litt enig med deg mht seter(bare Comfort) og tildels opplevd kvalitet… men min kone og samtlige av hennes venner(fler med X5 og RR) er helt klart på iX. iX er en damebil!
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg