Bilsnakk

Bilen bestilles hos oss med den AT-pakken du ønsker, og vi leverer bilen fix ferdig.
Denne 37’ pakken koster rett over 500K og totalprisen på denne med grønne skilter blir ca 1,2 mill.
Vurderer en Landcruiser eller Hi-lux om dagen og det hadde jo vært moro med noe som skiller seg litt ut.

Og siden du er Toyotamann så må jeg faktisk få lov til å skryte litt av verkstedopplevelsen hos Toyota. Vet ikke om dere bruker det samme systemet, men hadde en av Toyotaene mine inne til rep i forrige uke og ble da kjent med et konsept som het myfleetback hos Funnemark. Dette er noe av det mest geniale jeg har vært borti av kundebehandling noensinne, og når man har en haug med biler er sånne løsninger gull verdt. Har dere også dette systemet?
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Vurderer en Landcruiser eller Hi-lux om dagen og det hadde jo vært moro med noe som skiller seg litt ut.

Og siden du er Toyotamann så må jeg faktisk få lov til å skryte litt av verkstedopplevelsen hos Toyota. Vet ikke om dere bruker det samme systemet, men hadde en av Toyotaene mine inne til rep i forrige uke og ble da kjent med et konsept som het myfleetback hos Funnemark. Dette er noe av det mest geniale jeg har vært borti av kundebehandling noensinne, og når man har en haug med biler er sånne løsninger gull verdt. Har dere også dette systemet?
Der har vi. Vi sender video/fleet til kunder over en lav sko. Nytt konsept. Krever en del, men er nok er fint produkt i den andre enden.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og GrimReaper
Polert og lagt 2 lag coating på denne i dag! Synes farga var litt fin :cool:

IMG_20230817_164432.jpg
 
Byttet arbeidsbil fra Vito til Landcruiser i dag og må si jeg er meget fornøyd med det valget :love:
Traust, godt, konservativt og dønn solid. Right up my alley!
Jeg gikk fra Sprinter (lett lastebil) til Transporter, og det var en nedgradering av rang. Godt jeg skal i en Vito om kun kort tid. Er noe eget med Merc altså..
 
Bitter eller humor?

 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: gullet og Grendel
Bitter eller humor?


Jeg hadde også valgt kjøkken i den situasjonen....


8- D
 
  • Haha
Reaksjoner: Heftos
Noen som skal på Oslo Motorshow i helgen da?


Tar nok turen selv i morgen. Om jeg klarer å bestemme meg for hvilken klokke jeg skal bruke. :mrgreen:
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel