Hva med skoda?
Skoda Fabia RS 180HK Leasing 3.900,- 2011, 16*000 km, kr 281*594,- er ikke utenkelig at du får en ny innefor budsjett. Har Selv en Monte Carlo utgave, ser like tøff ut men bare 105 hk på min.
Eller hvis du virkelig vil ha litt gamp og italiensk morro: Alfa Romeo GT 3.2 2005, 35*000 km, kr 265*664,- -
Akkurat kjøpt meg en slik også, men min har desverre diesel. Overaskende god plass i den. Kjørte fire stk Fredrikstad -Lillehammer - Fredrikstad i helgen, 2 voksene og 2 barn (2 og 11 år), med bagasje til alle og trille. Jeg tar over normal plass i bilen 193 cm og 115 kg, men han på 11 fikk fint plass bak meg. Med diesel var forbruket nede i 0,49 på turen. Ikke dårlig for en nesten sportsbil...
Kjøper du bruktimport skal du skygge unna alle som er to år eller eldre og har gått mindre enn 40.000 km. Servicehefte eller ei.
Den Juice linker til ser flott ut - på alle måter, og er heller ikke stort over året gammel.
Kjøper du bruktimport skal du skygge unna alle som er to år eller eldre og har gått mindre enn 40.000 km. Servicehefte eller ei.
Den Juice linker til ser flott ut - på alle måter, og er heller ikke stort over året gammel.
Du har jo tidligere vært veldig opptatt av hva slags signaler klokker sender ut - f.eks. skrev du jo noe om grunnen til at du ikke vil ha en ny Sub. Biler sender jo også ut signaler, og Mercedes kanskje mer enn de fleste andre merker.![]()
Jo, det skal jeg fortelle deg, @iron-man.Hvorfor det @Minuteman ?