Siste aktivitet

• R
    Rosso reagerte på innlegget til Skogens Baron i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Her har jeg jo gått glipp av Triumph-feberen her inne! Har etter mange år fått min gamle TR6 på veien. Fadern var klokkeklar på at det...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til MrGalt i MJK Panerai. Liker Liker
    Hei. Jeg er en av de rundt 60 herrene som vil motta uret diskutert ovenfor. Beskrivelsen over er mer eller mindre korrekt, bortsett fra...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Consigliere i Den store Rolex Explorer-tråden. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Bgo80 i Den store Rolex Explorer-tråden. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens IWC. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Ompalompa i Dagens IWC. Liker Liker
  • Chalshus
    Chalshus svarte på tråden Kunsttråden.
    Artig. Samme stuk jo.
  • Chalshus
    Chalshus reagerte på innlegget til chrbir i Kunsttråden. Liker Liker
    Et par Pløen-vaser her også, den høye er ca. 40 cm. Tror disse må være kjøpt på kunstforeningen i Ålesund tidlig 80-tall.
  • Chalshus
    Chalshus reagerte på innlegget til Bjarnetv i Hi-Fi tråden. Liker Liker
    det stemmer det ja - er arkivskuffer fra USM haller, som passer rimelig perfekt sammen med LP-er. en gamechanger for å finne frem i...
  • Chalshus
    Chalshus reagerte på innlegget til Bjarnetv i Hi-Fi tråden. Liker Liker
    ja det er bare å komme på besøk.
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    SPA og kalorifylling etter nesten en halvmaraton med gåing i dag.
  • A
    adio reagerte på innlegget til ruudsmuud i Klokkespotting. Haha Haha
    Fikk du pult?
  • hanse
    hanse reagerte på innlegget til Tommy from the block i Klokkespotting. Liker Liker
    I så fall slenger jeg meg på med selvspotting i lokalavisen som bekymret grunneier sammen med naboen. Ingen har imidlertid tatt kontakt...
  • Jon Henrik
    Jon Henrik svarte på tråden Klokkespotting.
    Tenkte akkurat det samme da jeg så bildet 👍👍
  • Jon Henrik
    Jon Henrik reagerte på innlegget til uret i Klokkespotting. Liker Liker
    Kan det være en Reverso Rimi-Hagens store kjærlighet bærer?