MJK Panerai

Det kommer en Marinejeger Panerai i 60 eks. Denne blir tilbudt tidligere marine jegere. Det er en Pam 914 med gravert og nummerert baklokk. MJK logo på skiven og mulig gravering også på siden av kassen. Jeg var nysgjerrig på om det var flere av dere som var blitt
Tilbudt en slik. Prisen blir 65k
 
Hei. Jeg er en av de rundt 60 herrene som vil motta uret diskutert ovenfor. Beskrivelsen over er mer eller mindre korrekt, bortsett fra beskrivelsen av skiven. Panerai ønsker kun skrift på skiven, og det gjaldt også for de 330 urene utstedt til COMSUBIN.

Urene vil bli produsert/ levert i løpet av de neste 12 månedene. Legger ved en skisse «mock up» fra Panerai. Vennligst merk at det er noen detaljer som ikke er inkludert i skissen slik som nummerering og reelt trykk det endelige uret kan tåle.

Jeg er ikke så fryktelig aktiv på TS, men syntes det var litt lumpent å holde die hard Panerai fans på pinebenken. Kommer også til å laste opp bilder når jeg mottar uret. God sommer!
DF41F109-563F-44C2-B2D0-59694C41020E.jpeg
16A64A95-1007-4750-93AE-3EB979A9800C.jpeg
 
@MrGalt
Hyggelig at du deler info.
Den vil nok bli ganske så attraktiv blant oss Panerai entusiaster!
Regner med at du blir fort lei den...:mrgreen:
 
@MrGalt Ser du la ut et bilde av MJK Seiko. Har du fått Paneraien ennå?
Fikk teste MJK Panerai på OWF. Kul og diske variant.
Vis vedlegg 271894Vis vedlegg 271895
Hei. Har den også ja. Veldig pen, selv om jeg ikke har så sansen for fauxtina. Kommer dessverre ikke til å legge ut noen bilder av den, da vi som eiere, organisasjonen vi representerer og produsenten ikke ønsker noe digital ståhei rundt urets eksistens ;)
 
Hei. Har den også ja. Veldig pen, selv om jeg ikke har så sansen for fauxtina. Kommer dessverre ikke til å legge ut noen bilder av den, da vi som eiere, organisasjonen vi representerer og produsenten ikke ønsker noe digital ståhei rundt urets eksistens ;)
Denne er helt perfekt, levert i 85ex. Har fått eget ref.nr. 1213 og er lik Comsubin Paneraien med unntak av at denne er 300 meter i forhold til 100 meter.
 
  • Liker
Reaksjoner: Frik