Siste aktivitet

• GrimReaper
    GrimReaper svarte på tråden Klokkespotting.
    Ser ut som en Bvulgari eller Vintage RO.
  • sandecker
    sandecker reagerte på innlegget til Bjarnetv i Hi-Fi tråden. Liker Liker
    lenge siden sist jeg har vært på besøk hos "kevlar". første gang var i 2016, når anlegget så slik ut, med store mengder ALE aucustic...
  • sandecker
    sandecker reagerte på innlegget til Chalshus i Hi-Fi tråden. Liker Liker
    På besøk hos en entusiast på Tjøme. Utrolig sømløst og ingenting som stikker seg ut.
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens IWC. Liker Liker
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til OCD i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker
    Beundringsverdig - måten klokken her ligger på armen er noe eget. Slank kasse, mens glasset gir klokka (og hodet) en optisk illusjon og...
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til ilpadrino i Den o' store Omega Speedmaster-tråden. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Rosso i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Vermin i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til uret i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Oyster Perpetual i Dagens klokke. Liker Liker
  • YoManYo
    YoManYo reagerte på innlegget til RemiWM i Den store Rolex Explorer-tråden. Liker Liker
    Fikk i kveld hentet min 214270 fra et spaopphold/service hos urmaker Gulbrandsen. Det var på tide da den har vært på armen daglig siden...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til permagnar i Rasmus Sørnes - Verdensuret. Liker Liker
    Håper det er greit at jeg bumper denne tråden litt, slik at Sørnes-temaet kan samles :D. I går fikk jeg endelig muligheten til å se...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til kire i S.U.F og Sarpaneva. Liker Liker