Watches & Wonders 2021

Skal være på innsiden ja, iflg her: https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=763327&page=2

1617876062743.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Hammerfjord
Hele dobbel AR greie har mer eller mindre forsvunnet fra markedet: det fungerer rett og slett ikke å ha det på utsiden uten at den blir ødelagt over tiden.
Jeg vil tro på at Rolex bruker det bare på innsiden.
Omega, iwc, sinn m.m kjører fortsatt dobbel ar coating. Til våres store fortvilelse :confused:
 
  • Wow
Reaksjoner: Hammerfjord
Omega, iwc, sinn m.m kjører fortsatt dobbel ar coating. Til våres store fortvilelse :confused:

Ja, sånn går det med oppdateringen når man har 3 Omega : 2 med plexi og en med mineral glass :ROFLMAO:
Nei, det var for dumt.
Jeg tenkte at de måte hadde gitt seg med dette tullet.
Nå ser jeg på nettet at mange slitter med det....:mad: fortatt... Og bruker polywatch for å bli kvitt merkene.
 
Vis vedlegg 243735
Synd de ikke bare lagde remake av denne

Frederic Arnault kommenterte at han ikke ønsket et TAG Heuer som "stod stille" i fortiden og lagde rene remakes av gammelt arbeid.

Samtidig forstod han veldig godt at folk likte de gamle klokkene – men mente det da var bedre å bare kjøpe en vintage.
 
Frederic Arnault kommenterte at han ikke ønsket et TAG Heuer som "stod stille" i fortiden og lagde rene remakes av gammelt arbeid.

Samtidig forstod han veldig godt at folk likte de gamle klokkene – men mente det da var bedre å bare kjøpe en vintage.
Frederic Arnault kan spørre seg om hva mange av konkurrentene gjør.
innovasjon er kult det, men med den katalogenTAG heuer har er der sykt og ikke lage moderne, teknisk oppgraderte re-makes.
 
^^^ Enig. Og i mens går markedet, og de fleste entusiastene, bananas over Tudors retronyheter og Rolex’ helt mikroskopiske visuelle endringer.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Jeg kjenner faktisk på at jeg begynner å bli litt lei av at absolutt alt "nytt" som kommer ut skal være retro, heritage, hva enn.. Litt for lenge mellom hver gang man ser noe og tenker at her er det innovasjon på gang.

så du er ikke paneristi altså.....
 
Nok av nytenking.
12572247-3174-4A08-81A2-F1FAAE346515.jpeg

Mange merker som lager veldig mye kult. Men jeg mener det er kulere å ta opp et gammelt design, og gjøre det moderne, enn å lage noe nytt bare fordi det skal være nytt. Hvor mange oj-den-lignet-litt-på-Royal-oak har vi ikke sett i det siste, som et eksempel?
 
  • Liker
Reaksjoner: Dr.Skinnywrist
Å gjøre et gammelt design mer moderne er en ting, men det er veldig mange modeller som kommer ut hvor designet ikke er modernisert. Selv om det er vakre klokker så kjenner jeg at jeg hadde satt pris på at det ikke så ut som noe fra et museum. En cartier tank med oppdatere visere tror jeg kunne bært fint.

Men det selger kanskje ikke? Jlc hadde vel en moderne versjon av reverso i squadra serien?