Watches & Wonders 2021

Joiner koret :)

36mm Explorer: Yeah! (Men tviler på at jeg gidder oppgradere fra min 114270)
I two-tone: Ugh!
 
Redigert:
Som eier av både 16570 og 114270 var ikke dette helt slippet for meg. Jeg syns åpenbart at 36mm Explorer er knall, men ser ikke noe grunn til å oppgradere. TT, det var ikke for meg. Exp2 er jo bare seg selv, fint med nytt verk.

Pepsi på Oyster er snacks, men hva er sjansene for at jeg får stå på den lista...?
 
  • Liker
Reaksjoner: speedieThomas
Vi får se, men før dagens lansering så fikk jeg forespeilet levering ila året. Vi får se når de ruller ut den nye modellen, men blir nok neste år en gang for min del. Listene står som før. Den gamle er nok tatt ut av produksjon allerede.

Hvilken klokke er det snakk om @Callahan ?
 
Tudor ser ut til å ha mye kulere lineup av nye klokker enn storebror denne gangen. BB58 i sølv eller gulv? Ja takk! Sølvskive på BB36 var heller ikke dumt...
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Shit, hos tudor var det veldig mye "nesten" for meg. Chronoene er fantastisk fine, men Tudors 41mm er for stor og klumpete etter min smak. BB58 i gull var nesten helt Shut up and take my money, men det ble litt for mye grønt og litt for mangel på lenke. Kommer den i sort på lenke noengang blir jeg gullfyr på dagen.
 
Var nysgjerrig på Tudor sin lansering, men det er egentlig ikke så mye som pirrer der heller.

Kanskje ny 1926 eller den nye skiva på 41. Alt i alt var det ikke så veldig mye som frista i det hele tatt. Er jeg blitt blasert?
 
Shit, hos tudor var det veldig mye "nesten" for meg. Chronoene er fantastisk fine, men Tudors 41mm er for stor og klumpete etter min smak. BB58 i gull var nesten helt Shut up and take my money, men det ble litt for mye grønt og litt for mangel på lenke. Kommer den i sort på lenke noengang blir jeg gullfyr på dagen.
Helt enig, men for meg er 41 helt gull. Selv om jeg ikke er gullfyr. BB58 i gull blir derimot for mye gull, selv om jeg syns det grønne er nydelig.
 
  • Liker
Reaksjoner: Alinoe