Venteliste

Jeg mener å skrive at langt nær de fleste kjøper fancy klokker fordi naboen har fancy klokke, og at man ikke plutselig bytter sosialt lag om man eier en Rolex. Hype, mao.
Kan ikke si at alt Rolexhysteriet er hype ass. Prøv å gå med denne en dag :) Magisk følelse i min bok

130C0FBC-8C6C-40A9-902F-B7885077C61D.jpeg

Både Rolex og Canada Goose fungerer, begge kjøpt uten å måtte stå på venteliste....

Har hatt både Rolex og nevnte jakkemerke lenge før begge deler ble «allemannseie», og ser ikke noen grunn til å slutte å bruke et merke av den grunn. Hyggelig at andre også setter pris på god kvalitet :p

3B7B8690-2301-48A6-86A5-6211A1E55DB2.jpeg

Jeg ville nok sett utover landegrensene om det er Patek du ser etter. Ikke nødvendigvis billig men det er det heller ikke å bruke masse penger bare for å få lov til å komme i posisjon til den du ønsker. Det er over 3000 Nautilus og Aquanaut bare på Chrono24.

Jeg personlig har ikke noe behov for å dyrke et forhold med norsk AD. Verden er stor. Men der har en selvfølgelig ulike preferanser.

Lykke til. Håper du får den du ønsker deg uten å måtte bruke masse penger på 2 og 3 valg først

Hva er dette for noe elitist skitprat? Kan ikke noen som faktisk gjør en vesentlig viktigere jobb enn mange i "finanseliten" få lov til å bry seg om klokker? Hadde vært moro og sett hva som hadde hendt om alle renovasjonsarbeidere slutta på dagen... Vi holder oss for gode for slikt, gjør vi ikke?
(Annet enn for influensere da, føkk de :LOL: )
Det er så spikeren på hodet som det går an å få det.
Tidssonen har blitt et elitistisk snobbereir, med mer penger enn fornuft blant enkelte, og hvor en master er ikke verdt noe særlig, man bør helst ha en to-tre.