Venteliste

Kan ikke si at alt Rolexhysteriet er hype ass. Prøv å gå med denne en dag :) Magisk følelse i min bok

Vis vedlegg 230250

Ikke noe galt med Rollies. Men prøvd denne?
1610923360880.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Hva er dette for noe elitist skitprat? Kan ikke noen som faktisk gjør en vesentlig viktigere jobb enn mange i "finanseliten" få lov til å bry seg om klokker? Hadde vært moro og sett hva som hadde hendt om alle renovasjonsarbeidere slutta på dagen... Vi holder oss for gode for slikt, gjør vi ikke?
(Annet enn for influensere da, føkk de :LOL: )
Det er så spikeren på hodet som det går an å få det.
Tidssonen har blitt et elitistisk snobbereir, med mer penger enn fornuft blant enkelte, og hvor en master er ikke verdt noe særlig, man bør helst ha en to-tre.
 
Det er så spikeren på hodet som det går an å få det.
Tidssonen har blitt et elitistisk snobbereir, med mer penger enn fornuft blant enkelte, og hvor en master er ikke verdt noe særlig, man bør helst ha en to-tre.

Speiler det hobbyen har blitt slik jeg ser det. Siden starten har det blitt mye mer fokus på å poste penisbilder. Det er noe stakkarslig over det hele, og det frister å plukke en datejust (via chrono24) eller noe som passer til alt og så strekke opp langfingrene til hele greia.
 
Speiler det hobbyen har blitt slik jeg ser det. Siden starten har det blitt mye mer fokus på å poste penisbilder. Det er noe stakkarslig over det hele, og det frister å plukke en datejust (via chrono24) eller noe som passer til alt og så strekke opp langfingrene til hele greia.
Høres ut som du trenger en ny hobby @Lilac.
 
Wow, den rolexkommentaren min stakk dypt ser jeg.

Men du har delvis rett, definitivt greit å ha andre hobbyer.
Egentlig så kunne jeg ikke brydd meg mindre om de surmagede kommentarene dine. Mest er det nysgjerrigheten min som blir pirret av de stadige stikkene dine. Være seg ventelister, mangel på svar fra AD ( selv om du påstår at du ikke bryr deg om fallossymboler som man må vente litt på ) penisbilder, nedsettende kommentarer om redelige arbeidsfolk som renovatører, taxisjåfører etc. I tillegg så har du utrykt irritasjon over at du ikke får tak i de klokkene du vil ha nord for polarsirkelen. Selv om du egentlig forakter sånt jåleri i neste kommentar.

For min egen del kan jeg godt innrømme at jeg både liker Rolex ( for en tåpe) og at jeg ikke har noe særlig problem med å vente litt på det jeg vil ha, fremfor å sutre over at jeg ikke kan få det med en gang som en bortskjemt treåring.

Avslutningsvis så er kan jeg anbefale frimerker som et alternativ. Skal visst være avslappende, også slipper du ventelister ;)
 
Redigert:
Det er så spikeren på hodet som det går an å få det.
Tidssonen har blitt et elitistisk snobbereir, med mer penger enn fornuft blant enkelte, og hvor en master er ikke verdt noe særlig, man bør helst ha en to-tre.
Hvor er det dette foregår?
Har jeg gått glipp av trådene hvor man skryter av sine mastere og rakker ned på andre? Hvor er de?

Og er det ikke litt elitistisk snobberi å hevde at enkelte har mer penger enn fornuft? ;)

Nå har jo du vært et verdsatt medlem her lenge, men det er jo lov å ta en pause dersom du mener dette er tilfelle?



:) :coffee:
 
Redigert:
Hvor er det dette foregår?
Har jeg gått glipp av trådene hvor man skryter av sine mastere og rakker ned på andre? Hvor er de?

Og er det ikke litt elitistisk snobberi å hevde at enkelte har mer penger enn fornuft? ;

Nå har jo du vært et verdsatt medlem her lenge, men det er jo bedre å ta en pause dersom du mener dette er tilfelle?



:) :coffee:
+1
Jeg tenker at det er dumt og klippe over noe man kan knyte opp!