Tudor-tråden

FC576B6B-9EB3-4674-85CC-D02A75B52B64.jpeg
 
Hvordan er gangreserven på deres Black Bay. Min holder ikke over helgen. Jeg er litt usikker på hva som faktisk er galt siden den holder tida veldig godt.
 
Federico Talks Watches

4:50… Grovt oversatt til noe sånn som at Tudor er masseproduserte klokker som er laget for å få folk til å handle Rolex.

Tja, det lages mange av dem… Men, jeg kjenner ikke på noe større drag mot Rolex enn normalt etter å ha kjøpt en Tudor :)
 
Denne har fått mye armtid, og den gjør seg definitivt godt der. Som ekstra bonus får man heller ikke muligheten til å se baksiden. Fargen er helt konge, og det er moro hvor mye den kan variere i løpet av en dag med variert lys.

752A7AD7-B937-4A72-BFAE-1053B9079413.jpeg
 
Denne har fått mye armtid, og den gjør seg definitivt godt der. Som ekstra bonus får man heller ikke muligheten til å se baksiden. Fargen er helt konge, og det er moro hvor mye den kan variere i løpet av en dag med variert lys.

Vis vedlegg 249595
Den skiven på 925 ser bare helt utrolig flott ut, gleder meg til å se den live en gang!
 
Noen må ta ansvar og plukke opp:
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta og Chronodiver
Hei. Har nettopp kjøpt en tudor black bay 36, men har lagt merke til at lume på sekund-, time- og minuttviser er litt gulere enn timesmarkørene. Har noen opplevd/lagt merke til det samme?
 
Noen må ta ansvar og plukke opp:
Enig, vrir klokkeboksen for å finne en potensiell finansieringsmulighet! Ikke suksess ennå:(