Tudor-tråden

image.jpg
 
Jeg tittet litt på slippet og ble egentlig ikke slått i bakken av noe. Spennende med nye kronografer, men de BB-ene var ikke min kopp Earl Grey.

Derimot likte jeg reim-alternativet på 1926. Jeg har vurdert en slik før, men det er kanskje enda mer aktuelt nå. Må bare vente til butikkene åpner så jeg kan teste på armen. 39 eller 41, liksom.
 
Måtte bare slå til da denne plutselig dukket opp i nettbutikken til Håkon Lian. Bestilte i går og kom på døren i dag tidlig. Synes det er utrolig mye bra med denne klokken, men frykter at den kan bli akkurat litt for stor for mine håndledd. Hva sier klokkefolket?

Syntes den satt fint. Min mening er at størrelsen på Pelagosen matcher imaget den skal ha, men klart at den er nok større en mange liker.
Om du ikke blir helt på lag med den så send meg en PM så er det mulig jeg er interessert i den!
 
  • Liker
Reaksjoner: hardangervidda
Måtte bare slå til da denne plutselig dukket opp i nettbutikken til Håkon Lian. Bestilte i går og kom på døren i dag tidlig. Synes det er utrolig mye bra med denne klokken, men frykter at den kan bli akkurat litt for stor for mine håndledd. Hva sier klokkefolket? Vis vedlegg 246243
Gratulerer, Pelagos er uforskammet heftig!
 
  • Liker
Reaksjoner: hardangervidda