Det er korrekt. Har ikke, og skal ikke inn i en Tesla om det så står om liv.
Og min påstand står jeg ved. Jeg trekker mye henger, tunge sådan, og har planer om å handle campingvogn. Her faller samtlige elektriske biler igjennom, og utifra det jeg har lest, er det ingen produsenter som vil ofre aerodynamikk eller vekt på dette - ennå. Det kommer nok, men da med kraftig vektbegrensning på hva man kan dra(påstand, ikke rotfestet i annet enn egen synsing).
Jeg frekventerer også mye øst-vest, og målet med slike turer er å komme frem. Det vil si, lite og ikke pauser. Og pauser som jeg ikke vil ha, men får tredd nedover ørene pga. ladepauser, er som en stein i skoen man ikke får ut. J**lig irriterende. Rutevalg er også noe man ikke lengre kan velge med en Tesla, da det ikke finnes en eneste lader mellom Lærdal og Gol(dette har jeg ikke dekning for å si, så ikke skyt meg om det har dukket opp noen siden mai). Derfor tvinges man over vidden, og jeg liker ikke kjøre vidden om jeg ikke skal på vidden.
Om dette gjør meg til en sneversynt dust, så javel. Den står jeg av. Husstanden skal ha en elbil som neste bil, i tillegg til Mondeoen, så jeg er ikke motstander av konseptet. Bare Tesla