Tesla P100D

Du kjenner sikkert til Teslabjørn @Consigliere Er få om ingen som har så mange timer bak rattet på en Tesla S, X og E. Så sjekk filmene hans, å spør han gjerne ut. Virkelig hyggelig kar som jeg har fått gleden av å møte ved to anledninger.
Deler en random film med deg. Denne vedr. Tesla X.

...og Tesla ønsker å fremstå som premium-merke?
Er det bare slik at "eierne ikke vil innrømme problemer"?
I beste fall er det snakk om veldig ujevn kvalitet. Det var jo en annen "Teslafilm" jeg så hvor det var store problemer med frontrutene.

Det er i alle fall klart at Tesla ikke har "Toyota-kvalitet".

Trikset må vel være å håpe på at det er ujevn kvalitet og så få tak i en som har full servicehistorikk og sjekke mot "dorullen med kontrollpunkter". (Alternativt kjøpe Lexus)...

8

Ta deg en tur på Biltreff.
Der har de parkert x7,x5 og x3 ved siden av kvarandre. Latterlig så liten x5 ser ut attmed x7.

Eg vurderte "den gamle" x5 hybrid(2018mod). Kjøremessig er denne langt bak 30d IMO. Usikker på om det gjeld andre hybrider. Er noe med vektfordeling ....

Eg har hatt en drøss med Bmwer oppigjennom . Gikk litt lei m-pakker , angel eyes , rear camber correction kit, sort skinn og dårlige bakseter.

• Liker
Reaksjoner: Oddemann
.......E-klasse All-Terrain står klar hos nærmeste forhandler, og har fristet lenge ;)

Ble ikke noen Tesla, gitt :mrgreen:

F5723D76-23B6-4C2C-9711-063CC5CE6EAC.jpeg

Gode biler, men ikke så romslige at det gjør noe. Lurer litt på hvorfor 213 plutselig ble mindre enn 212.

Gode biler, men ikke så romslige at det gjør noe. Lurer litt på hvorfor 213 plutselig ble mindre enn 212.

Tja, ikke vet jeg, men det er blant annet enormt mye plass i dørene (!) - og midtkonsollen er like bred som i en amerikansk pick-up. Gikk fra Volvo XC70, som har god plass. E-klasse er i hvert fall ikke mindre.

Bagasjerommet er for øvrig enormt, en av grunnene til at det ikke ble leasing av en GLE i stedet.