Sko. Jeg trenger nye. Tips?

De finnes med en annen type såle også. Svart gummi med mønster i. Den lyse der er ikke noe for norsk vinter nei.

Har vurdert disse flere ganger selv, men etter årets vinter har jeg valgt de bort da de i følge en kamerat er helt håpløst dårlige på glatta.

Virker for øvrig å være god komfort og kvalitet!

Topp kvalitet, mine er fortsatt strøkne etter flere vintres bruk. Middels komfort. Dønn stiv såle og dårlig mønster gjør dem uegna på glatta

De finnes med en annen type såle også. Svart gummi med mønster i. Den lyse der er ikke noe for norsk vinter nei.

De er såpass dårlige på glatta ja.... Det var jo det de var tiltenkt til, vintersko på de verste dagene. Forslag til hva jeg bør gå for istedenfor? Gjerne noen som ligner :)

Får disse i posten i morgen. Noen med erfaringer?

14873511r_1.jpg

• Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Mulig det finnes en egen tråd, men shoot: hvor kjøper folket skikkelige lisser til dressko? Mye ræl å få

Skulle likt å vite forskjellene på disse og de som lages for Dundas.

Rent visuelt er det jo litt andre sømmer, men om det ikke er stort annet en det, så er det jo et skikkelig varp å kjøpe rett fra fabrikken (selv om det ikke ser ut til at man får velge skinn selv)

Nesten så jeg får lyst å kjøpe et par for å sammenligne :p

Hovedforskjellen bortsett fra pris er at Dundas har fått laget sin egen lest, men Lennon har en ganske lik en (litt mindre bøy) de kan bruke. Hvis du får lagt inn en ordre kan du selv velge lær blant det de har tilgjengelig. Jeg sier "hvis" fordi de sluttet å svare på mine henvendelser da jeg prøvde å bestille et par for noen år siden, men vi hadde også hatt noen misforståelser og litt skjæring (først var de mer enn villige til å bruke Dundas' lest og plutselig kunne de ikke likevel) underveis og jeg klandrer dem ikke så veldig.

Jeg er sånn passe fornøyd med mine Dundas, men synes det svir litt å betale dobbel pris for et annet stempel og litt ekstra bøy i sålen og kommer ikke til å kjøpe noen fler.

Skal ha et par sommersneakers nå som det forhåpentligvis også blir sommer i nord. Har noen erfaringer med C.QP og Common Projects?
De er jo kostbare, men er de verdt det? Er det evt andre jeg heller burde se på?

81067AC0-BBF2-46C1-9E63-744E680DCA55.jpeg
364ACA9C-A4BE-4BFF-A31F-76B20FB45EC2.jpeg

Skal ha et par sommersneakers nå som det forhåpentligvis også blir sommer i nord. Har noen erfaringer med C.QP og Common Projects?
De er jo kostbare, men er de verdt det? Er det evt andre jeg heller burde se på?

Vis vedlegg 99062 Vis vedlegg 99063
Common Projects er de suverent beste sneakersene jeg har hatt, høy komfort og kvalitet

Common Project støttes, en egen verden. Diemme er også suverene. Kjøpte Nike Internationalist Sneaker fra CareofCarl, de var veldig gode og.

Redigert:
Fornøyd med mine Common Projects også. Jeg synes at de har blitt så dyre nå at jeg ville ikke kjøpt en modell med semsket skinn som det er vanskelig å holde rene. Modellene med glatt skinn holder seg fine i så mange år at det til en viss grad kan forsvare prisen.