Har vurdert disse flere ganger selv, men etter årets vinter har jeg valgt de bort da de i følge en kamerat er helt håpløst dårlige på glatta.
Virker for øvrig å være god komfort og kvalitet!
Topp kvalitet, mine er fortsatt strøkne etter flere vintres bruk. Middels komfort. Dønn stiv såle og dårlig mønster gjør dem uegna på glatta
De finnes med en annen type såle også. Svart gummi med mønster i. Den lyse der er ikke noe for norsk vinter nei.
Skulle likt å vite forskjellene på disse og de som lages for Dundas.
Rent visuelt er det jo litt andre sømmer, men om det ikke er stort annet en det, så er det jo et skikkelig varp å kjøpe rett fra fabrikken (selv om det ikke ser ut til at man får velge skinn selv)
Nesten så jeg får lyst å kjøpe et par for å sammenligne![]()
Mulig det finnes en egen tråd, men shoot: hvor kjøper folket skikkelige lisser til dressko? Mye ræl å få
Skal ha et par sommersneakers nå som det forhåpentligvis også blir sommer i nord. Har noen erfaringer med C.QP og Common Projects?
De er jo kostbare, men er de verdt det? Er det evt andre jeg heller burde se på?
Vis vedlegg 99062 Vis vedlegg 99063
Buttero? Har ikke testet dem selv men ville ikke kjøpt sko i denne kategorien uten å sjekke dem ut: https://skomakerdagestad.no/collections/butteroDe er jo kostbare, men er de verdt det? Er det evt andre jeg heller burde se på?
Common Projects er de suverent beste sneakersene jeg har hatt, høy komfort og kvalitetSkal ha et par sommersneakers nå som det forhåpentligvis også blir sommer i nord. Har noen erfaringer med C.QP og Common Projects?
De er jo kostbare, men er de verdt det? Er det evt andre jeg heller burde se på?
Vis vedlegg 99062 Vis vedlegg 99063